Missä menee kaveruuden raja? Miehen ja naisen välillä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nytten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nytten

Vieras
Miehelläni on läheinen naiskaveri, johon tutustui reilu vuosi sitten. He soittelevat ja viestittelevät päivittäin useampaan kertaan. Nainen asuu kaukana joten tavanneet eivät ole pitkään aikaan. Tein sopimattomuuksia ja tutkin kännykkää, jossa oli lukuisia määriä viestejä, joissa käytettiin hellittelynimiä (kultsi,hani ym..) ja kyseltiin missä olet voinko soittaa sekä aika rivoja juttuja...Otin asian puheeksi ja mies väittää että he ovat vain kavereita, mutta voiko tällainen olla pelkkää kaveruutta että ollaan monta kertaa päivässä yhteyksissä ja kutsutaan toista helittelynimillä ja lähetellään toiselle haleja ja pusuja??? Kertokaas mielipiteitänne kun itse en enää tiedä mitä pitäs ajatella!

Ei tuo kyllä normaalilta kuulosta lainkaan. Miehelläni on myös naispuolisia ystäviä, mutta noin usein ei olla yhteyksissä, eikä varsinkaan millään hellittelynimillä kutsuta. Myös minulla on kuulemma aina oikeus olla mukana jos he näkevät, tai saan myös lukea viestejä heidän välillään :D oon aika mustis.

Mutta siis pistäisin heti poikki tuollaisen käytöksen, vaatisin selittelyjä ja valitsemaan joko minut tai hänet, jos tuommoinen jatkuisi.

Halaukset ovat ihan normaalia ystävien välillä, eikö niin? Rivoudet taas ehkä eivät kuulosta kovin kivalta, mutta sekin riippuu. Voin kuvitella, että esim. jokin rietas sanaleikki, jonka voisi heittää läppänä illanistujaisissa kummankin puolison ollessa paikalla on ihan yhtä ok tekstarina ja sen voi sitten naureskellen jakaa puolison kanssa lukien sen tekstarin ääneen, mutta intiimi, kahdenkeskiseen irstauteen viittaava on off-limits.

En ollut parisuhteessa, kun kirjakaupassa työskentelevä miespuolinen ystäväni lahjoitti minulle kirjan erotiikasta antiikin maailmassa, mutta en pitänyt sitä muuna kuin tietokirjalahjana.

Hmmmm... olen ollut miespuolisten mieskavereiden kanssa saunassakin, mutta paikalla ollut myös naisia ja en usko tilanteissa olleen mitään seksuaalista. Jätän kyllä tulevaisuudessa väliin, jos sekasaunominen ei miehelleni sovi. Toisaalta eipä mulla ole oikein aikaa eikä maantieteellisestikään tilaisuutta juuri hengailla kaverieni kanssa, ellen hanki uusia. :D Ihan sukupuolesta riippumatta.

Oon pienestä pitäen tullut paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa ja harvat naispuoliset kaverini ovat aika miesmäisiä (eivät miehekkäitä, joka on eri asia).

Jos mieheni pahastuu jostain, en tee moista enää.

Minulla on paljon miespuolisia ystäviä, ja voidaan viesteillä ja soitellakin vaikka päivittäin, mutta yhdenkään kanssa en käytä hellittelynimiä tai lähetä pusuja tai haleja, kuten oman kultani kanssa teen. Siinä menee raja, selkeä sellainen.

kiitoksia vastauksista! jatkamme illalla keskustelua asiasta...ja vaikka kuinka toivon muuta,pelkään pahinta..tää nainen on kai selkeesti vienyt mun miehen sydämen!

Miehen kaverin pikkusisko laitteli aikoinaan miehelleni viestejä siitä kuinka hänen oma miehensä ei ymmärrä häntä eikä ehkä rakasta häntä yms.Tälläisiä viestejä tuli yömyöhään aikansa kunnes laitoin itse viestiä kyseiselle emännälle. Meillä ei tuo ukko raasu ymmärtänyt eikä osannut olla tiukkana kun toisella oli vaikeaa. Itse en taas ymmärrä miksi tuon pikkusiskon piti niitä viestejänsä minun ukolleni laittaa. Hankala tilanne.Laitoin muijalle viestiä ettei soittelisi pitkin iltaa ja herättelisi lapsiamme. Eipä soitellut tai viestinyt enää!!

Tilanne voi olla se että miehesi on kaveripohjalta liikkeellä ja pitää ihan normaalina heitellä rivouksia mutta epäilen että ainakin naisella on taka-ajatuksia syvemmän suhteen luomiseen.
Sori luin tarkemmin siis hellitttelynimet ja pusut ja halit eivät kuulu kavereiden välisiin viesteihin :(
Viestien määrä kyllä kertoo paljon ilmeisesti naisella ei ole "omaa elämää" hänen elämä pyörii miehesi ympärillä.

Yhteistyössä