V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
siinä kun ne pelot alkaa vaikuttamaan normaaliin olemiseen ja elämiseen.
oletetaan että jäät vaikka kotiin miettimään että uskallatko mennä kauppaan tai jotain vastaavaa.Miten määritellään normaali oleminen ja eläminen?
Muakin kiinnostaa tää aihe, oon täs viime aikoina välillä pohtinu alkaako mulla jotkut pelot mennä jo liiallisiksi.
Pitäskö olla huolissaan, jos on alkanu pelkäämään kaikkia ihmejuttuja. Vaikka toisaalta kyllä tiedän, että eivät luultavasti ole totta, mutta aina on se jos.
Esim. terassin ovi oli jäänyt aamulla auki. Kotiin tullessa piti käydä koko talo läpi ja silti pelkään, et joku on jossain ja tappaa, jos nukun. (Ja mä tiedän, kuulostaa hullulta, mut ahistaa ja josjosjos...) vastaavia tapahtuu nykyään jatkuvasti ja pelkään kaikkea.Eikö kuitenkin psykoosissa yleensä luule vakaasti, että omat harhaluulot on totta? Ja "lieventääkö" asiaa yhtään se, et on joutunu joskus oikeasti pelkäämään henkensä edestä väkivallan takia (tavallaan "syy" pelätä, vaikkei tässä mittakaavassa).
En tiiä, tuun hulluks. Pelkään, et sekoon.
AP
p@ula on joku kati nopan jälkeläinen. noppahan söi ydinjätteeitä ja paskansi sen, en nyt enää muista minä. mutta jutut on kyllä ihan samaa tasoa.![]()
olet toisaan täysin kyknenmätön normaaliin keskusteluun. ihan sama kun kysyisi viikonpäivää niin sä selität vuodenajasta.Käyttöturvallisuustiedotteesta:
"Älä saastuta vesiä tuotteella tai sen pakkauksella.
Vältä ruiskuttamista tuulisella säällä.
Vesistöihin rajoittuvilla alueilla traktoriruiskulla ruiskutettaessa on jätettävä vesieliöiden suojelemiseksi käyttökohteesta riippuen 3-10 metrin suojaetäisyys vesistöihin (ks. tarkemmat ohjeet myyntipäällyksestä).
Traktoriruiskun täyttöön vesistöstä ei saa käyttää ruiskun täyttölaitetta eikä ylijäänyttä ruiskutusnestettä tai ruiskunpesunestettä saa päästää vesiin.
Toistuvan käytön rajoitus:
Maaperän eliöiden suojelemiseksi tätä tai mitä tahansa muuta valmistetta, joka sisältää fluatsinamia, ei saa käyttää useammin kuin joka toinen vuosi samalla kasvulohkolla sipulilla."
(Mutta
"Jokavuotinen käyttö on sallittu perunalla.
Jos fluatsinamia sisältävää valmistetta on käytetty sipulilla, ei samaa tehoainetta sisältävää valmistetta saa käyttää seuraavana vuonna samalla kasvulohkolla.
Muut rajoitukset: Valmistetta saa käyttää perunalla enintään kahdeksan kertaa kasvukaudessa ja sipulilla enintään kerran joka toinen vuosi samalla kasvulohkolla.
Resistenssin hallinta: Shirlan-valmisteen tehoaine fluatsinami kuuluu vaikutustavaltaan FRAC-ryhmään 29.
Resistenssin ehkäisemiseksi vuorottele Shirlania erilaisten vaikutusmekanismin omaavien valmisteiden kanssa.
Pakkausten hävittäminen:
Ylijäänyt, käyttökelvoton kasvinsuojeluaine viedään vaarallisen jätteen keräyspisteeseen ja tyhjät, huuhdellut myyntipakkaukset asianmukaiseen jätepisteeseen."
Glyfosaatissakin on siedettävyysongelma... ei tarvi sietää kenenkään!
siinä kun ne pelot alkaa vaikuttamaan normaaliin olemiseen ja elämiseen.
Miten määritellään normaali oleminen ja eläminen?
Muakin kiinnostaa tää aihe, oon täs viime aikoina välillä pohtinu alkaako mulla jotkut pelot mennä jo liiallisiksi.