V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä niin tiedän miltä susta tuntuu, meillä tuo 5v kyllä käy nätisti nukkumaan, mutta sen iltarumban pitääkin 10v. Ei nyt peittelemään pyydä, mutta "äiti, mulla on yks juttu...", "mä käyn juomassa", "mä käyn vessassa", "mitä sä teet?", "mitä ohjelmaa te katotte?" jne jne, tuota saattaa jatkua se parikin tuntia. Jos siihen ei reagoi, tulee viereen ulisemaan kun ei vastata. Sitten kun mä loppujen lopuks olen niin ääriä myöten menettänyt hermoni ja karjun että SÄNKYYN SIITÄ JA SUU KIINNI, alkaa taas ulina että "mä en saa unta kun sä huudat"....
Meidän "taktiikka" on että tarpeeksi paljon iltarutiineja niin eivät jaksa enää vänkyillä vastaan. Hampaitten pesussa loru, yövaatteet harjoittelee pukemaan ite (3v), sängyssä saa katella kirjoja, sitten iltarukous, tuiki tuiki tähtönen ja kaksi laulua. Sen jälkeen sanoo vaan että "nyt nukutaan" ja kohta kuuluu tuhina. Ennen tätä oli juurikin tuota showta, ääääääääitiiii anna sitä anna tätä. Sukat pois ja sitten tahotaankin sukat takaisin. Ruinaa maitoa, sitten kun vei, se ei kelvannutkaan kun pitääkin olla vettä. Peitto huonosti.. yms yms..
Supernannyn neuvo
Vie lapsi takaisin sänkyyn ja sano rauhallisella äänellä että "nyt nukkumaan".
Jos lapsi tulee takaisin, sanot vaan että "nuku" ja viet hänet sänkyyn.
Jos lapsi vielä tulee takaisin, älä sano mitään, älä ota katsekontaktia lapseen, vie hänet vaan takaisin sänkyyn. Ja toista sitä vaikka maailman tappiin saakka, sillä jos et anna periksi niin lapsi oppii nopsaan, ja jos annat periksi niin kaikki alkaa taas alusta.
Supernannyn neuvo
Vie lapsi takaisin sänkyyn ja sano rauhallisella äänellä että "nyt nukkumaan".
Jos lapsi tulee takaisin, sanot vaan että "nuku" ja viet hänet sänkyyn.
Jos lapsi vielä tulee takaisin, älä sano mitään, älä ota katsekontaktia lapseen, vie hänet vaan takaisin sänkyyn. Ja toista sitä vaikka maailman tappiin saakka, sillä jos et anna periksi niin lapsi oppii nopsaan, ja jos annat periksi niin kaikki alkaa taas alusta.