missä menee raja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jensku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Kunnianloukkauksesta voi kuka tahansa tehdä rikosilmoituksen, jota ensiksi tutkii poliisi ja jos tarpeelliseksi näkee, vie jutun syyttäjälle.

Jos haluat viedä asian oikeuteen, tulisi sinulla olla ainakin pari luotettavaa todistajaa kertomassa kyseisen naisen perättömistä puheista. Näissä jutuissa kuitenkin usein käy niin, että myös se loukattu joutuu maksumieheksi oikeudenkäyntikuluille, I'm afraid.

Muoks* Oikeudenkäynnin sijaan on olemassa sovittelu, jossa asianomistaja ja syytetty saattavat päästä molempia miellyttävään ratkaisuun ilman käräjöintiä.

Joo, ei vaan jaksa mitään tuollaista elämää suurempaa farssia tehdä näistä asioista. Nää vaan nyt harmittaa, kun just tänään illalla kuulin taas niin sikatyhmiä asioita joita se mamma on suustaan latonut menemään.
Tää oli mun mielestä ehkä parhaiten asian-tasoa kuvaava juttu: mamma tuli 11v ja 12v poikiensa ja miehensä kanssa mua vastaan...mulla oli matkassa meidän molempien yksi aikuinen tuttava...ja moikkasin sitä 11v poikaa. Siis siinä samalla kun muitakin. NIIN nyt mä oon kiusannut ja pelotellut sitä poikaa!!!! Siis sanomalla moi. Oon aiheuttanut traumoja ja mitä lie ne muut oireet olikaan... Siis en oo ikinä juuri muuta sille pojalle aiemminkaan sanonut kuin moi...joten miten mä oon voinut aiheuttaa sille traumoja. Kuitenkin mies ja vanhempi poika jäi siihen mun kanssa juttelee jne. No kait ne on kohta mun takia jossain hermohoidossa.

:laugh:

Jos se nainen on sitten vaan niin kipee päästään?

Oon minäkin useastikin kuullut itsestäni vaikka minkälaisia p-puheita. Sillon oon kaivanu syyllisen esille ja jututtanu suoraan. Aina se ei ole auttanut, mutta joskus kyllä.

No mä oon yrittänyt muutamaan kertaan soittaa hänelle jotta oisin voinut kysyä niin eipä vastaa puhelimeen. Sitten tuolla kentänlaidalla kun törmätään niin on niiiiiiin hunajaa kuin vaan voi olla ja kun selkäni käännän niin se puukotus alkaa samoin tein.

Laita tekstari.

Yhteistyössä