Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pöpöpöp:äläs nyt hermostu tollasesta!!!! miehes voi olla jossain missä on paljon melua, joten ei kuule puhelinta!
tai onko heillä taas joku kokous :/ ainakin kun soitin viimeks 1t sitten hän laitoi puhelin kinni |O ja nyt ei vasta,miten se voi kestää noin kauan jos on oikeasti kokous
se voi kestää sori :hug: työkokous ainakin ukolla kesti joskus 1,5-2tuntiakin kun eivät päässeet yksimielisyyteen
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:voi voi voe, ne kokoukset saattaa kestää sen 2-4 tuntia
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pöpöpöp:äläs nyt hermostu tollasesta!!!! miehes voi olla jossain missä on paljon melua, joten ei kuule puhelinta!
tai onko heillä taas joku kokous :/ ainakin kun soitin viimeks 1t sitten hän laitoi puhelin kinni |O ja nyt ei vasta,miten se voi kestää noin kauan jos on oikeasti kokous
se voi kestää sori :hug: työkokous ainakin ukolla kesti joskus 1,5-2tuntiakin kun eivät päässeet yksimielisyyteen
ai ,hitsi :/ :/ mulle koht soita toinen kampaja enkä tiedä mitä mä sanon :/ olis kiva jos hän olisi soitanut mun kampamoon mihin olen varanut ajan ensiks :/
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:tuolla savannalla viiraa päässä, tai sitten tää sen elämä on täys feikki tms. ei kukaan voi olla noin tyhmä..
minulla on hätää |O
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja pöpöpöp:äläs nyt hermostu tollasesta!!!! miehes voi olla jossain missä on paljon melua, joten ei kuule puhelinta!
ai ,hitsi :/ :/ mulle koht soita toinen kampaja enkä tiedä mitä mä sanon :/ olis kiva jos hän olisi soitanut mun kampamoon mihin olen varanut ajan ensiks :/
Aaapuaaa,siis soittanut sun puolesta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu:miks kampaajat soittelee toisilleen susta?
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja ei tajuu:miks kampaajat soittelee toisilleen susta?
Ei ap varmaan sitä tarkoittanut, mutta voisi olla sekin ihan hyödyllistä...
Alkuperäinen kirjoittaja !!!:ei sun oo pakko vastata sille kampaajalle. ota nyt ihan rauhallisesti!
Alkuperäinen kirjoittaja no:siis mikä HÄTÄ sulla on?? hiukset??
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mitä duunia miehes tekee?
Mun mies saattaa ainakin olla kokouksessa aamusta iltapäivään, kun on businessväännöt päällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mitä duunia miehes tekee?
Mun mies saattaa ainakin olla kokouksessa aamusta iltapäivään, kun on businessväännöt päällä.
hän on joku toinen johtajan jälkeen,en muista suomeks ,en :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mitä duunia miehes tekee?
hän on joku toinen johtajan jälkeen,en muista suomeks ,en :ashamed: