Missä mun menkat on????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perskuttirallaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perskuttirallaa

Vieras
Kierto ollu 23-26 päivää, menkkakipuja ollut viikonlopusta asti (tänään 26 päivä).

Tänään pitäisi aloittaa Flagyl kuuri, ensi viikolla olis kierukan laitto.

Varmuudeksi oli pakko tehdä raskaustesti, kun tuota lääkettä ei saa käyttää raskauden aikana, puhdas nega.

Menkkaivut jatkuu mutta missä ne perhanan menkat nyt sitten viipyy kun niitä kaipaa?!??!!

kaipailen kanssa..kuukaus sitte lopetin minipillerit, mutta ei vaan näy eikä kuulu. pillereittenkin aikana oli tosi niukat ja tuli joka toinen kk. ennen ollu tosi runsaat ja kivuliaat.

on mulla välillä ollut tuntemuksia, että jotain tuolla tapahtuis, mutta...eipä oo vaan kuulunu! Mulla syynä kova painonpudotus sekä syyslukukausi kovaa stressiä.

ruokahalu on ollut muutamana päivänä samanlainen ku ennen menkkoja mutta siihen se on jääny. kiinnostais vaan tietää onko ne pillerit pistäneet kaikki sekasin vai mikä mahtaa olla..raskausoloakaan ei ole.

Mulla kolme kuukautta sitten jäi yhdet menkat välistä. Kauhuissani tein raskaustestejä, jotka negaa. Sen jälkeen taas menkat tullut niin kuin pitääkin. Mistä lienee johtuikaan. Koskaan aikaisemmin ei ole väliin jäänyt.

Yhteistyössä