Missä myydään niitä semmosia huiveja...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ippu

Aktiivinen jäsen
07.05.2005
2 363
0
36
Kun näkee kaupungilla tosi paljon nuorilla niitä valkoisia villahuiveja, luultavasti kolmion muotoisia, käärittynä kaulaan niin, että se kolmion kärki on etupuolella, peittää melkis koko rintakehän ku tulee niin alas.

Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan? Mistä sellaisen huivin vois ostaa? Ku oon nähny niitä vaan ihmisillä yllään, en missään myytävänä.

Siis ei palestiinalaishuivi, Bin Laden huivi, ei monivärinen, ei kuviollinen.
Virkattu tai neulottu, ainoat kuviot on niitä neuloen tai virkaten syntyneitä "reikiä".

hartiahuivi?

Siis kuviollinen vai semmoinen virkatun näköinen? Ihan tavan kaupoissa jälkimmäisiä... Taisin just pari päivää sit kattella semmosta Halosella tai Oisissa (en muista..)

Ja semmonen virkatun näköinen, mut useimmiten mitä oon nähny ni ne on aika pörröisestä langasta tehtyjä. Siis ei ihan pörröisestä-pörröisestä, mut ei ihan sileästä villalangastakaan vain.

Kamalan vaikea selittää! :ashamed:

Tarkoitatko jotain tämän tyylistä? Ohjeita on netissä monenlaisia ja monenkokoisiin kolmiohuiveihin. Tämä on hyvin yksinkertainen ja melko iso!
http://plaza.fi/ellit/kasityot/neuleohjeet/naiset/virkattu-kolmiohuivi

Alkuperäinen kirjoittaja Rinkeli-Martta:
Tarkoitatko jotain tämän tyylistä? Ohjeita on netissä monenlaisia ja monenkokoisiin kolmiohuiveihin. Tämä on hyvin yksinkertainen ja melko iso!
http://plaza.fi/ellit/kasityot/neuleohjeet/naiset/virkattu-kolmiohuivi

Kiitos, kiva ohje, taidan tehdä tuollaisen! =)

salomonin solmuilla saa näyttävän kolmiohuivin

221646.jpg

185079.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Taidan tietää mitä tarkoitat. Mä oon syksyllä pari sellaista virkannutkin. Eikö sulla ole ketään lähipiirissä joka osaisi ?

Ei... tai äiti varmaan osais, mut se ei nyt tähän hätään ehdi, kun ensi viikkoon mennessä sen tarviin, ja äiti asuu 100 km päässä :(

Ostin joskus 4kk sitten sellaisen osamahuivin.

*Tiimarivihkoon* Pistä siihen vihkoon samalla, että ostin tänään myös villakangastakin (violetin, ei kamalan käytännöllinen väri vai mitä?), kahdet housut, hameen, pari paitaa ja SAAPPAAT :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Taidan tietää mitä tarkoitat. Mä oon syksyllä pari sellaista virkannutkin. Eikö sulla ole ketään lähipiirissä joka osaisi ?

Ei... tai äiti varmaan osais, mut se ei nyt tähän hätään ehdi, kun ensi viikkoon mennessä sen tarviin, ja äiti asuu 100 km päässä :(

Ai miekään en lukenut kunnolla.. :whistle: Siis virkattu ja valkoinen *mielikuva syntyi valkoisesta neliön mallisesta huivista jossa on myös mustaa ns. palestiinalaishuivista*

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
tollaseen perushuiviin ei mene kuin pari päivää kun virkkaa.

mutta Henkkamaukalla, Seppälässä, Lindexillä oon ainakin nähnyt niitä valmiina. ja joskus Prismassa oli.

Prismasta on oma Bin Laden huivi B)

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
tollaseen perushuiviin ei mene kuin pari päivää kun virkkaa.

mutta Henkkamaukalla, Seppälässä, Lindexillä oon ainakin nähnyt niitä valmiina. ja joskus Prismassa oli.

Prismasta on oma Bin Laden huivi B)

meidän Peikon huivipa on Egyptistä, lällälää.

Olisko sulla siihen ohjetta laittaa? Jos yrittäisin ihan ite?
Joskus kuitenki osannu käsitöitäkin tehä ni vois se ehkä jopa onnistua... ;)

Saitko alea? B) Minä sain B)

Suomen hintoihin verrattuna aika edullinen ja parempaa laatua kuin mitä täällä oon nähny :whistle:

Eipäs käydä siellä nyt.. B) Sain alea, SUOMESSA :D

saisin mäkin toisesta ketjusta :saint: tai sitten asiakasomistajapäivillä :saint:

Yhteistyössä