Missä myytte lasten pieneksi jääneet vaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaappeihin tilaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaappeihin tilaa

Vieras
Meneekö huutiksessa tai tori.fi:ssä kaupaksi? Meillä on pari isoa pahvilaatikollista poikavauvan vaatteita (56-86cm). Lastenvaatekirppiksellä on aika kova pöytämaksu, saa melkein laatikollisen myydä että saa edes sen kuitattua. Ja yksitellen en kyllä jaksa alkaa postitella. Meneekö paketit kaupaksi?

Lisäksi on vauvatarvikkeita, esim. rintapumppu, manduca, mobile...

Itse myyn yleensä itsepalvelukirpparilla. Mutta olen myynyt pakettina huutiksessakin. Se, meneekö kaupaksi, riippuu paljolti siitä, ovatko vaatteet kivannäköisiä ja onko hinta kohdallaan.

Kulahtaneet oon heittänyt pois, noi on perusvaatteita H&M, Lindex ym, ihan kivan näkösiä mun mielestä. Ei cittarin kovaa collegekangasta eikä 90-luvun kuoseja.. En mä noista hirveästi rahaa halua mutta en viittis uffiinkaan heittää.

Pk-seudulla on hyvä lastentarvike kirppis Villa Lyhty Vantaan Rekolassa. Otin sieltä taas pöydän syyskuulle, taitaa olla 6-7 kerta. Olen ollu tosi tyytyväinen. Vauvan vaatteissa vaan se vika, että niitä on paljon tarjolla ja hyväkuntoista, siistit yli 98cm lasten vaatteet onkin sitten kysytympiä.

Jotenkin tuntuu hassulta vielä lastenvaatekirpparille kun pöytämaksu on niin kova enkä kuitenkaan ajatellut sisävaatteista pyytää kuin 0,50 -1 eur kappale, pari euroa kivoimmista. Ja kirppareilta varastetaankin kai paljon. :(
MLL kirppisten pöytävuokrat on tosi edulliset mutta seuraavaan on aikaa. Ehkä kokeilen nettiä eka ja jos ei mee, niin meen sitten MLL:n kirpparille.

En halua lahjottaa (osan olen jo laittanut uffiin ym), mieluummin jotain roposia noista ottaisin ja ostan niillä sitten lapsille uusia vaatteita. Manduca on ainakin sen verran kallis etten pois noin vaan anna.

Manducan saat varmasti myytyä, itekin sellasta juuri etsiskelen. Kyllä noi perusvaatteetkin menee, huutonetissä oon myyny pakettina ja laittanu aika pienen alotushinnan ja kyllä mulla kaikki on menny vaikka pääasiassa onkin ollu hm, lindex ym perusvaatetta.

Yhteistyössä