V
vierailija
Vieras
Joko palstamammat on ettimässä sopivia vaatteita ja miettivät oikeeta dieettiä ensitreffeille Pittin kanssa?? Joko ootte meikit ostaneet? Suvakkilehmät 

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä väri sulle sitten kelpaa? Pinkki? Keltainen? Olette te suvakit aika rasistisia aatteenne kanssa, ette edes raukat näe sitä itse.Brad Pitt on rasistisen värinen. Ei ole rikkaus.
Minkäs näköinen mies sua hetkauttaa? Sipilän?Ööh, en ole koskan ymmärtänyt Brad Pittin suosiota. Se mies ei hetkauta minua pätkän vertaa.
esimMinkäs näköinen mies sua hetkauttaa? Sipilän?
Eli sua kiinnostaa teinit? Pekoni on tuossa nimittäin teini iässä. Paheksun.esim
![]()
No ei todo ole kun yli 3-kymppinenEli sua kiinnostaa teinit? Pekoni on tuossa nimittäin teini iässä. Paheksun.
Sitten sua kiinnostaa teinin näköiset finninaama miehet? Ok. Pekoni on vanhetessaan komistunut mutta ei se nuorena mikään komea ollut, pystynenäinen babyface korkeintaan.No ei todo ole kun yli 3-kymppinen![]()
Olin about 11 tai 12 kun kys leffan näin ja tykästyin ulkonäköön.Sitten sua kiinnostaa teinin näköiset finninaama miehet? Ok. Pekoni on vanhetessaan komistunut mutta ei se nuorena mikään komea ollut, pystynenäinen babyface korkeintaan.
Ok, mä taas ihastuin The Lost boysissa tuon isoveljen näyttelijään. Hän on edelleen komea kun taas Coreyn pilasi huumeet ennenkuin kuoli 36 vuotiaana yliannostukseen.Olin about 11 tai 12 kun kys leffan näin ja tykästyin ulkonäköön.
Tässäpä sulle minun teenage crushia kerrakseen
![]()