Missä on Mummeliisa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mummeliisa kävi joskus talvella? kääntymässä täällä palstalla mutta sai niin paljon ulostetta niskaansa harmailta, että häntä ei ole sen jälkeen näkynyt. Ymmärrän häntä siinä.

[QUOTE="vieras.";29878066]Mikä kriisi perheen ajoi Ouluun?[/QUOTE]

Miehen työpaikan YT-neuvottelut. Ei ollut enää selvää, että saa työskennellä niin paljon etänä.

Minä olin ennen tämän keskustelupalstan vakilukija. Käytin monta tuntia päivässä täällä. Mummeliisan lopetettua on mennyt siihen, että käyn ehkä kerran kuussa ja lopetin lehden tilauksenkin. Kaksplussan pitäis vaikka palkata se Mumme takaisin, koska minunlaisiani on oikeasti paljon.

Mummeliisa muutti Ouluun varmaankin sen takia, että siellä on Heikin vanhemmat lähellä auttamassa, jos ei itse aina jaksa.

Tuota mummon puuhun kiipeämistä kommentoin sen verran. että se olisin voinut olla minä koska asun samalla paikkakunnalla. Paitsi että en osaa laulaa...

Mummeliisa muutti Ouluun varmaankin sen takia, että siellä on Heikin vanhemmat lähellä auttamassa, jos ei itse aina jaksa.

Tuota mummon puuhun kiipeämistä kommentoin sen verran, että se olisin voinut olla minä koska asun samalla paikkakunnalla. Paitsi että en osaa laulaa...

Hyvä että lopetti palstailun, oli ärsyttävä itsensäylistäjä mukatäydellinen äiti joka haluaa lisääntyä vielä varmaan 80 vuotiaanakin kun ei osaa päästää kakaroista irti ikinä. Joka käänteessä piilovittuili ja kuvitteli ettei sitä kukaan huomaa.

[QUOTE="akka";30206204]Hyvä että lopetti palstailun, oli ärsyttävä itsensäylistäjä mukatäydellinen äiti joka haluaa lisääntyä vielä varmaan 80 vuotiaanakin kun ei osaa päästää kakaroista irti ikinä. Joka käänteessä piilovittuili ja kuvitteli ettei sitä kukaan huomaa.[/QUOTE]

Oletko oikeasti omasta valinnastasi sellainen ihminen, jota kukaan ei oikeassa elämässään halua lähelle itseään, lapsiaan tai ystäviään.
Tajuatko sen itse?

Yhteistyössä