missä palstalaiset 7th heaven, meah, as if, vrs...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkarilukija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkarilukija

Vieras
en ole hetkeen nähnyt näiden otsikossa mainittujen kommentteja täällä. jotenkin tuntuu, että palstalta on viime aikoina kadonnut aika paljon näitä "vanhoja" tuttuja tyyppejä. tosin uusiakin nikkejä ilmestyy vähän väliä. vanhat, tehkää comeback palstalle! täällä on tylsää...

Jaa. Mitäs vrs on tehnyt sellaista että banniin joutui?? ...toisaalta eipä kai se minulle kuulu, harvemmin täällä enää muutenkaan nykyään nuokun. Mutta tänään kun olen, niin pakko kysellä turhia:D

Jaa. Mitäs vrs on tehnyt sellaista että banniin joutui?? ...toisaalta eipä kai se minulle kuulu, harvemmin täällä enää muutenkaan nykyään nuokun. Mutta tänään kun olen, niin pakko kysellä turhia:D

Mäkin kyllä mietin sitä, että miksi suht samaan aikaan lävästiin vrs:lle ja esim. Venakolle pitkät bannit?
Oon palstaillu liian lepsusti, kun multa on jäänyt tällanen draama välistä :attn:

Mäkin kyllä mietin sitä, että miksi suht samaan aikaan lävästiin vrs:lle ja esim. Venakolle pitkät bannit?
Oon palstaillu liian lepsusti, kun multa on jäänyt tällanen draama välistä :attn:

venakko taas kuulemma haukkui miehensä exän, en itse kyseistä ketjua ehtinyt lukea, joten kuulopuheiden varassa mennään. mut tapaukset vrs ja venakko ei liity toisiinsa.

Miksi vrs haukkui tytsin? Ovat kaiketi olleet ystäviäkin ihan jopa irl? Samoin vrs kamu ninaTT:n kanssa. Ja tytsihän palvonut palstalla vrs:ää ja ninaTT:tä... Mistä asioista haukkui tytsiä???

tosta professional grieferin kryptisestä kommentista aloinkin miettiä, että taitaapi olla 7th heaven.
kivaa, tykkäsin (tykkään) hänen jutuistaan :) ja meahia on mukava nähdä myös.

tuli mieleen, että idunnoriakaan ei ole hetkeen näkynyt...

true blood ja freeze cat pyörii kyllä aika säännöllisesti täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27560819:
Mä epäilin välittömästi, että Proffa on 7th heaven. :D Samanlainen kirjotustyyli, ja molemmat leidit yhtä mukavia.

Onks sillä ollu kolmaskin nikki? Vitsi ku en muista sen nimeä, mutta sillä oli ne pianonkoskettimet kuvana. Lapseton ja yhtä ilkee kirjotustyyli ainakin.

Yhteistyössä