missä palstalaiset 7th heaven, meah, as if, vrs...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkarilukija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En min oo ainakaan huomannu et 7th Heavenilla (tahi proffalla, miten vaan) ois mitenkään ilkeä tyyli ollu kirjottamisessa. Kantaaottava kyllä, mut miten kukin nyt sitten senkin asian tahtoo ajatella.

Ehkäpä ne, ketkä ei nikkiänsä oo vaihtaneet, on hankkineet vaikka ihan elämän? :rolleyes:

mikä se sellainen elämä on??... :D

munkaan mielestä 7th heaven ei ole ollut mitenkään ilkeä, vaan hänellä on fiksuja, hyviä mielipiteitä, ja hän on saanut turhaan haukkuja. tämä on siis mun mielipide.

ja se pianonkoskettimet avatarkuvassa -nikki on fine van brooklyn med pieno, joka ei kyllä varmasti ole mikään 7th heavenin kolmas persoona. häntäkään ei muuten ole näkynyt hetkeen! kaipaan niitä pari astetta kärkkäämpiä kirjoituksia.

En kyllä ole se Fine med brooklyn piano pimpelipom ihminen.
Entistä nimimerkkiä ei ole poistettu pyynnöstäni huolimatta, tämä on nyt ainoa jota käytän. :)

Moi! :)

Kyl mä täällä välillä käyn kurkkaamassa, mut en oikein enää jaksa kunnolla täällä palstailla. Jos nyt jollekki oli vielä epäselvää, oli mun poistuminen (siis toki joo bannin kautta) kyllä ihan harkittu teko. Alko vaan kyrpimään tietyt ihmiset ja koin tarvetta tuulettaa ajatuksiani, oikasta väärinkäsityksiä ja kertoa, mitä oikeestaan tapahtukaan erään hyvin lyhyen kaverisuhteen lopussa... :p

T. vrs

[QUOTE="harmaana";27593106]Moi! :)

Kyl mä täällä välillä käyn kurkkaamassa, mut en oikein enää jaksa kunnolla täällä palstailla. Jos nyt jollekki oli vielä epäselvää, oli mun poistuminen (siis toki joo bannin kautta) kyllä ihan harkittu teko. Alko vaan kyrpimään tietyt ihmiset ja koin tarvetta tuulettaa ajatuksiani, oikasta väärinkäsityksiä ja kertoa, mitä oikeestaan tapahtukaan erään hyvin lyhyen kaverisuhteen lopussa... :p

T. vrs[/QUOTE]

rumasti kirjoitit, valehtelit ja annoit muista ihmisistä valheellisen kuvan. eniten kirjoitit rivien välissä siitä, millainen itse olet ja miten huonosti voit. tsemppiä!

Yhteistyössä