Missä pitää 5-vuotiaan tytön synttärit, jos ei halua pitää niitä kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Asumme pk-seudulla ja tytölle pitäisi järjestää syntymäpäivät kuukauden päästä. Asuntomme on niin pieni, että emme halua järjestää syntymäpäiviä kotonamme.

Ideoita?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Kaverisynttärit, vaiko sukulaisille?

Kaverisynttärit. Sukulaiset pyydämme kotiimme.

Ok. Sitten vaikka Hoplop tms, Hese/Mäkkäri, urheiluseurat varmaan pitää jumppa/tanssi/liikuntasynttäreitä, ja ammattikoulujen lähihoitajaopiskelijatkin käsittääkseni järkkää useammalla paikkakunnalla lasten synttärijuhlia.

Sea life olisi se paikka, jossa minä järjestäisin kaveripippalot, jos asuisin pk-seudulla :)

Jos taloyhtiöllä on kerhohuoneisto, niin se on yksi vaihtoehto, halpa sellainen. Myös yksityiset päiväkodit ja ryhmikset kannattaa tsekata.

Me ollaan vuokrattu huoltoyhtiön kerhohuone. Samaa kerhohuonetta on myös lapsen kaverit vuokranneet omia synttäreitään varten, tai sitten taloyhtiöidensä kerhohuoneita.

Sit tietty mäkkärit, hoplopit ym. olis yksi ihan kiva vaihtoehto - tosin mua tökkii ainakin mäkkärissä se ruokapuoli aikalailla.

SeaLife,
Huimala,
Kaupungin puutarha, vai mikä on se siellä Töölössä..?

Mäkkäri mun mielestä niin so last season jo,, ja 5 vuotiaalle aika lapsellinen ja kulunut paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja esim:
Mäkkäri mun mielestä niin so last season jo,, ja 5 vuotiaalle aika lapsellinen ja kulunut paikka.

Mäkkäri lapsellinen 5-vuotiaalle??? Mun mielestä taas mäkkärin synttärit olis parempi hieman vanhemmalle lapselle. esim. 7-8v.

Yhteistyössä