Missä pyykkijauheessa on se tosi voimakas haju?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuusk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuusk

Vieras
Mikä ihmeen pesuaine on se, joka jättää vaatteisiin tosi vahvan ja pistävän tuoksun? Ei ole Serto, eikä mikään näistä uusista kukkaistuoksuisista, vaan markkinoilla iät ja ajat ollut tuote. Omoa tai Arielia veikkaan, mutten tiedä kumpi. Vai voisko olla Comfortin huuhteluaine? Varmaan muutkin kirpparivaatteiden ostajat ovat törmänneet tähän hajuun, joka tuntuu joillekin aiheuttavan päänsärkyäkin.

Omon nestemäinen (liilakorkkinen) aiheuttaa mulle pahat migreenikohtaukset jo jos haistan sellaisella pestyä vaatetta kaverin päällä tai kirppispöydässä. Siinä on hyvin pistävä haju ja hajuste jokin hyvin allergisoiva. Ariel tuoksuu myös voimakkaalle, mutta tuoksu on erityyppinen. Sellainen pehmeä, ei pistävä.

Itse pystyn hajustetuista käyttämään vain Sertoa joka on hyvin miedosti hajustettu eikä lainkaan tuoksu puhtaassa pyykissä. Tykkään.

Ei se omo ainakaan ole, koska meillä on sitä käytetty iät ajat ja minäkin saan päänsärkyä siitä hajusta mikä monissa kirpparivaatteissa lemuaa. Arieli ja comfortin yhdistelmää veikkaan, molempia olen kerran ostanut enkä osta toiste.

Yhteistyössä