Missä rattaissa on isot kääntyvät etupyörät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön-

Vieras
Meillä esikoiselle vaunut etsinnässä. Ja kun en oikein näistä rattaista tiedä, kysyn teiltä apua. Eli asumme maalla, mutta käymme asioilla kaupungissa. Isot pyörät olisi maalle unelmat, mutta kääntyvät pyörät kaupunkiin unelmat. Nyt kysyisinkin, että onko rattaita joissa on isot kääntyvät etupyörät. Odotan innolla vastauksianne. Jos omistatte sellaiset vaunut, niin kertokaa oletteko olleet tyytyväisiä kyseisiin kärryihin.

brio sing.

meillä on emmaljunga city cerox 360 ja niissä on suht pienet etupyörät mutta jos kääntää työntösuuntaa että isot menee ensin eikä tee tiukkaa maastossa eikä hangessa. loistavat!

Meillä on i'coo peak 4 air. Nämä täyttävät sinun kriteerisi. Meillä ollut nyt kaksi vuotta ja ei mitään vikaa. Kantopussi on jalkapussiksi muuttunut myöhemmin. Jos uudet rattaat pitäisi ostaa, ostan ehdottomasti nämä,
http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=94_100&products_id=786&osCsid=a97c5e278a370a76da8a746ae16e8a3f
Ilman vaunukoppaa ovat halvemmat.

Ostimme brio sing vaunut kaupunki käyttöön, siellä pelaavat mahtavasti. Mutta ne kerrat, kun olemme käyneet maalla, petyimme. Singit ei ole sorasille teille yms. Eli singejä en suosittele maalle. Tuttava mietti mutsy 4 rider ja mutsy urban rider vaunujen välillä. Päätyi urban rideen, koska tuntuivat monipuolisimmilta. Näissä siis kääntyvä akseli. Muutaman kerran kun olen näitä työnnellyt, niin ei voi kyllä moittia näitä rattaita. Itse tykkään paljon ulkomuodoltaan easywalker qtro vaunuista. En vain tiedä missä kyseisiä vaunuja myydään. http://www.easywalker.nl/fin/qtro.html

[QUOTE="vieras";22664582]Ostimme brio sing vaunut kaupunki käyttöön, siellä pelaavat mahtavasti. Mutta ne kerrat, kun olemme käyneet maalla, petyimme. Singit ei ole sorasille teille yms. Eli singejä en suosittele maalle. Tuttava mietti mutsy 4 rider ja mutsy urban rider vaunujen välillä. Päätyi urban rideen, koska tuntuivat monipuolisimmilta. Näissä siis kääntyvä akseli. Muutaman kerran kun olen näitä työnnellyt, niin ei voi kyllä moittia näitä rattaita. Itse tykkään paljon ulkomuodoltaan easywalker qtro vaunuista. En vain tiedä missä kyseisiä vaunuja myydään. EasyWalker[/QUOTE]

Lastenrattat EasyWalker QTRO - Lastenrattat - Lelumaa.fi

meillä nämä, hyvät on, pehmeän kopan kanssa vaunut ja muuten kuomurattaat. meillä ei ollut tuota saman sarjan turvakaukaloa mutta sellaisenkin siihen saa näköjään liitettyä. REnkaat tosi hyvät ja kulkevat kepeästi, käsijarru ja soittokello.

http://www.sears.ca/product/quinny-freestyle-4xl-redtravel-system/632-000479196-01985CSTB

itse ostin ne kun mulla samat vaatimukset...niissä on suht isot pyörät joilla pääsee lumessakin,ja mitä parasta etupyörät kääntyvät,vaikka eivät kyllä käänny ihan akselinsa ympäri...on hieman niissä aluksi totuttelua mutta pian tottuu...käyttäytyy kuin ohjaisit peräkärryä auton perässä ;) on ihan kätevät kuitenkin kaupungilla...

Meillä kanssa muutaman kuukauden sisällä rattaiden osto edessä. Olemme miettineet maxi-cosi muraa ja siihen olemme vahvasti päätymässä. Näihin saa maxi-cosin turvakaukalon, joka on kuulemma tosi kätevä yhdistelmä kaupungilla.

Urban rider ja qtro oli kaikkein mielenkiintoisimmat. Onko kellään kyseisistä rattaista enempää kokemuksia. Kertokaa vielä muutkin eri malleja, kun niitä varmasti lisää on.