Missä saa ja ei saa sanoa että vihaa ja pelkää islam-uskontoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jatq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22831977:
Ei tässä mitään Kimmon sähköpostiosoitteita tarvita, älä nyt hullujas puhu. Asia on päivänselvä.

Kuka sulle vastais, urkitko ihmisten sähköpostiosoitteita? Oletko joku päitä katkova muslimi? Bannia sulle.

En suinkaan, en todellakaan pelkää yhtään itseään räjäyttävää muslimia tai muutakaan pelleä, ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa räjäyttää jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22831961:
No mistä näitä päähän saadaan.

Kirjoittakaa googleen "Truth Tube Tv", siellä on videoita islamin sharialaista.

Löytyy ruoskimista, kuoliaaksi kivittämistä, pään katkaisua, kaikkia islamin ihanuuksia.

Teidän uskontonne on suoraan saatanasta. Katso noi videot niin näet palan helvettiä!

Jaaha. No näitä rangaistuksia käytetään hyvin usein väärin. Oikeasti islamin mukaan pitäisi tutkia hyvin tarkkaan asiat ja olla hyvin pitävät todisteet, ennen kuin voi alkaa rangaistusta antamaan, koska muuten on se vaara, että viaton saakin rangaistuksen, jota ei ole ansainnut. Ja niiden rangaistusten on lähinnä tarkoitus toimia pelotteina, etteivät ihmiset tekisi toisiaan vastaan väärin. Eikä noita rangaistuksia ole tarkoitus antaa esim. varastamisesta oman tai perheensä nälkään tai muuhun tarpeeseen. Ja myöskään lapsia ei rangaista tai vammaisia tai hulluja.

Tämmöstä se on näitten juttujen kanssa, siinä vaiheessa mulla meni hermot lopullisesti kun Halonen sanoo, että terrori-isku on vain ajan kysymys. Itse olen rauhaa rakastava ihminen enkä tee pahaa kukkakärpäsellekkään, mutta miettikää sitä.

[QUOTE="Kimmo";22831996]Tämmöstä se on näitten juttujen kanssa, siinä vaiheessa mulla meni hermot lopullisesti kun Halonen sanoo, että terrori-isku on vain ajan kysymys. Itse olen rauhaa rakastava ihminen enkä tee pahaa kukkakärpäsellekkään, mutta miettikää sitä.[/QUOTE]

Mitä tarkalleen ottaen pitäisi miettiä?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22832001:
Mitä tarkalleen ottaen pitäisi miettiä?

En mitään. Kyllähän sä ymmärrät kun tullaan uhkailemaan mun perhettä räjäytyksillä sun muilla niin voi olla, että täällä päässä on se kaikista hulluin mitä sinä tai ketään mukaan, ette halua koskaan nähdä. Mulla on tappaminen veressä jo kolmannessa sukupolvessa.

[QUOTE="Kimmo";22832005]Pelolla nää pellet ratsastaa, kun ei pelota pätkääkään ja vittu antaa palaa. Jihad tai psykoosi.[/QUOTE]

Pelollahan ne saatanan pellet ratsastavatkin. Mutta ei siinä psykoosit auta. Se auttaa kun ne laitetaan vastavuoroisesti pelkäämään. Tai kuolemaan, hoituu se silläkin. Eli en usko että rauha Euroopassa säilyy enää kauan. Veikkaan että me näemme vielä rauhan päättyvän.

[QUOTE="Kimmo";22832008]En mitään. Kyllähän sä ymmärrät kun tullaan uhkailemaan mun perhettä räjäytyksillä sun muilla niin voi olla, että täällä päässä on se kaikista hulluin mitä sinä tai ketään mukaan, ette halua koskaan nähdä. Mulla on tappaminen veressä jo kolmannessa sukupolvessa.[/QUOTE]

Ikävä kuulla että tappamista on harjoitettu suvussanne. Tappaminen on väärin. Mutta silti uskon että sota tulee vielä Eurooppaan, se on eri asia kuin yksittäisen ihmisen tapporetket, joita en hyväksy. Sota on eri asia. Joskus se vaan tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22832013:
Ikävä kuulla että tappamista on harjoitettu suvussanne. Tappaminen on väärin. Mutta silti uskon että sota tulee vielä Eurooppaan, se on eri asia kuin yksittäisen ihmisen tapporetket, joita en hyväksy. Sota on eri asia. Joskus se vaan tulee.

Käsittääkseni myös sinunkin suvussa jos tarkkaan mietit mitä kirjoitin, sentakia Suomeen on vaikea tulla uhoomaan, koska me ollaan nähty kaikki eikä meitä kiinnosta vittuakaan.

[QUOTE="Kimmo";22832022]Käsittääkseni myös sinunkin suvussa jos tarkkaan mietit mitä kirjoitin, sentakia Suomeen on vaikea tulla uhoomaan, koska me ollaan nähty kaikki eikä meitä kiinnosta vittuakaan.[/QUOTE]

Tarkoitatko sotaa? Kyllä, isoisäni oli sodassa. Vai mitä tarkoitit?

Jaaha. No näitä rangaistuksia käytetään hyvin usein väärin. Oikeasti islamin mukaan pitäisi tutkia hyvin tarkkaan asiat ja olla hyvin pitävät todisteet, ennen kuin voi alkaa rangaistusta antamaan, koska muuten on se vaara, että viaton saakin rangaistuksen, jota ei ole ansainnut. Ja niiden rangaistusten on lähinnä tarkoitus toimia pelotteina, etteivät ihmiset tekisi toisiaan vastaan väärin. Eikä noita rangaistuksia ole tarkoitus antaa esim. varastamisesta oman tai perheensä nälkään tai muuhun tarpeeseen. Ja myöskään lapsia ei rangaista tai vammaisia tai hulluja.

Älä jauha sontaa. Sinut on hyvin aivopesty, mutta ei uppoa koko kansaan.

[QUOTE="Kimmo";22832027]Niin ja minkätakia isoisäsi tai minun soti, senkötakia että tänne tulee pellet uhoomaan jotain paskaa. Tuskinpa.[/QUOTE]

No ei varmasti sen takia sotineet, siinä olet oikeassa.

Olen monesti miettinyt, mitä ne tuhannet ja tuhannet isänmaan puolesta kaatuneet sanoisivat nyt, jos näkisivät, mitä me itsenäisyydellemme teemme! Kuinka halvennamme heidän uhrin!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22832035:
No ei varmasti sen takia sotineet, siinä olet oikeassa.

Olen monesti miettinyt, mitä ne tuhannet ja tuhannet isänmaan puolesta kaatuneet sanoisivat nyt, jos näkisivät, mitä me itsenäisyydellemme teemme! Kuinka halvennamme heidän uhrin!

Otetaan niskasta kiinni, ei Suomi ole Shangri-La eikä tule ikinä olemaankaan, mutta pidetään siitä vähästä kiinni mitä löytyy, vai mitä?

[QUOTE="Kimmo";22832044]Otetaan niskasta kiinni, ei Suomi ole Shangri-La eikä tule ikinä olemaankaan, mutta pidetään siitä vähästä kiinni mitä löytyy, vai mitä?[/QUOTE]

Näinhän me tehdään. Mutta ei me lähdetä tappamaan, sinä tai minä. Eri asia jos sota joskus tulee, sitten sinä ehkä lähdet rintamalle? Mutta ei me omin päin ammuta tai räjäytetä ketään, se ei hyödytä.

Sensijaan, minä ainakin äänestän ensi keväänä PerusSuomalaista eduskuntaan, kokeilen josko Suomen linjaa saataisiin muutettua radikaalisti äänestämällä uutta vaihtoehtoa. Koko Eurooppa on kyllä valitettavasti tässä samassa kusessa, mutta Suomesta meidän pitää kantaa huolta.

no siinähän oikein evlut kirkon aivopessyitä aitosuomalaisia paasaa. Kuulkaa, teidän kirkkonne ei oo yhtään muslimeja parempi, samanlailla on ihmisiä tappanut omaansa edistääkseen. Ja evlut kirkon naiskäsitys ei paljo muslimeista poikkea. Evlut kirkko syrjii joka päivä 1000 kertaa enemmän suomalaisia, jotka ei kuulu tähän lahkoon, kuin islam konsanaan. Repikää siitä. Mutta ette tietenkään: teidän lasten täytyy tietenkin päästä kirkossa naimisiin ja papin pitää nimi antaa. Helvetin ulkokullattuja paskoja!

[QUOTE="ulla";22832061]no siinähän oikein evlut kirkon aivopessyitä aitosuomalaisia paasaa. Kuulkaa, teidän kirkkonne ei oo yhtään muslimeja parempi, samanlailla on ihmisiä tappanut omaansa edistääkseen. Ja evlut kirkon naiskäsitys ei paljo muslimeista poikkea. Evlut kirkko syrjii joka päivä 1000 kertaa enemmän suomalaisia, jotka ei kuulu tähän lahkoon, kuin islam konsanaan. Repikää siitä. Mutta ette tietenkään: teidän lasten täytyy tietenkin päästä kirkossa naimisiin ja papin pitää nimi antaa. Helvetin ulkokullattuja paskoja![/QUOTE]

Jokaisen uskonnon ja poliittisen ideologian nimissä on aina tapettu, islam tappaa edelleen ja kaikkialla. Sulle kusipääidiootille se ei tietenkään merkitse mitään mutta kyllä sinäkin tosiasiat vielä opit kun burkhaa päällesi sovitat. Tai muuten olet päätä lyhyempi, sillä islam ja muslimit vihaavat vielä enemmän ATEISTIA kuin mitä vääräuskoista!

Ateisti on jumalankieltäjä ja muslimille pahin saasta kaikista :)

[QUOTE="ulla";22832061]no siinähän oikein evlut kirkon aivopessyitä aitosuomalaisia paasaa. Kuulkaa, teidän kirkkonne ei oo yhtään muslimeja parempi, samanlailla on ihmisiä tappanut omaansa edistääkseen. Ja evlut kirkon naiskäsitys ei paljo muslimeista poikkea. Evlut kirkko syrjii joka päivä 1000 kertaa enemmän suomalaisia, jotka ei kuulu tähän lahkoon, kuin islam konsanaan. Repikää siitä. Mutta ette tietenkään: teidän lasten täytyy tietenkin päästä kirkossa naimisiin ja papin pitää nimi antaa. Helvetin ulkokullattuja paskoja![/QUOTE]

Olen ihan samaa mieltä. Kristinusko taitaa olla pahin kaikista, sen takia on hyvä uskoa vain itseensä.

[QUOTE="ulla";22832074]no kyllä pelottaa.. Sun huostaanotettujen lasten äiti uhkailut ei paljo pelota. Voi tutteli sentään, jos islam iskee tänne, kyllä sit laitetaan huntu päälle[/QUOTE]

Mene sinäkin kuutiopää katsomaan tuota Truth Tube TV:tä niin näet miten sun ihannoima islam ruoskii naisia, kivittää naisia kuoliaaksi ja katkoo päitä. Olet varmasti huntusi ansainnut!

Yhteistyössä