V
vierailija
Vieras
Tilasin itselleni yhden aikuisten lelun (satisfyer) ja sen käyttöohjeessa lukee että eka lataus voi kestää jopa 8 h. Mihin ihmeeseen mä laitan sen noin pitkäksi aikaa latautumaan ettei kukaan näe sitä? (Lapsiperhe)
Normaalisti lataus kestää sitten sen 1,5 h lukee tuossa.
Haluaisin säilyttää sitä oikeastaan vessassa sillä siellä on paras käyttää sitä. Mutta... Minulla on vessassa ylähyllyllä pussukka missä on tamponit ja geishakuulat ym. Sen saa vain liian helposti auki ja osa lapsista on jo pitkiä (150 cm) että ylettää sinne jos näkee vaivaa. En haluaisi että kukaan katsoo yksityispussukkaani. Miten saisin sellaisen systeemin että kukaan ei saa sitä auki? Joku kassalipas vessassa on taas tosi outo...
Vinkkejä, ideoita? Pakettini tulee ilmeisesti tänään
Normaalisti lataus kestää sitten sen 1,5 h lukee tuossa.
Haluaisin säilyttää sitä oikeastaan vessassa sillä siellä on paras käyttää sitä. Mutta... Minulla on vessassa ylähyllyllä pussukka missä on tamponit ja geishakuulat ym. Sen saa vain liian helposti auki ja osa lapsista on jo pitkiä (150 cm) että ylettää sinne jos näkee vaivaa. En haluaisi että kukaan katsoo yksityispussukkaani. Miten saisin sellaisen systeemin että kukaan ei saa sitä auki? Joku kassalipas vessassa on taas tosi outo...
Vinkkejä, ideoita? Pakettini tulee ilmeisesti tänään