Missä säilytätte lapsenne piirustukset ja muut taiteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dih

Vieras
Eli siis, missä säilytätte lapsenne tekemiä taideteoksia? Piirustuksia, maalauksia, sormiväriteoksia jne?

Enkä nyt tarkoita että kaikkia säilön, osan vain. Yleensä kirjoitan sitten alalaitaan milloin kuvatus on luotu ja mitä se mahdollisesti lapsen mielestä esittää, mikäli lapsi osaa sen ilmaista. Ikää hänellä vasta 2v.

Mutta onko teillä joku kansio tms mihin laitatte ne?

meillä on iso lundia hylly ruokailutilassa, sinne alakaappiin tungen niitä. olen tunkenut jo 6v. ja edelleen siellä on tilaa! en ymmärrä. jo 4v olen odottanut että kohta se on täynnä, kohta ei enää mahdu, mutta aina sinne vaan mahtuu. :)

pitäisi muuten käydä läpi sitä kaappia, siellä on varmaan aarteita. :)

[QUOTE="a p";23498280]Millainen laatikko sulla toimii muistojen laatikkona (tai yleensäkkin kuinka iso?) ja mitä muuta sinne keräilet? :)[/QUOTE]

siis pahvilaatikossa ovat sinne laitetaan mm. kuolussa ja eskarissa tehtyjä monisteita

Noiden askartelujen kans viel pärjää. meil on lasten huoneessa yksi muovilaatikko ylähyllyssä mihin kerätty noita. Isommilta oon laittanu koulutöitä kansioon. Suurin osa pyörii aikansa ja päätyy sit roskiin.
Mutta sit nuo puukäsityöt ARGH! Ne on isoja ja lapset tekee niitä MINULLE. Eli meillä on esim keittiössä puukkotukki, suodatinpussiteline, tulitikkurasia teline 2 pannualustaa. Lisäksi tuolla on 2 maustehyllyä 2 avainkaappia pieni kaappi vieraita varten jos ei olla kotona (kynää ja paperia siellä) ristin mallinen teline missä minileipälapioita ym mitä en nyt heti muista.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin;23498262:
Meillä on niin sanotut ''muistojen laatikot'' joissa säilytetään

Meillä myös. Siellä piirustukset, ristiäiskortit, synttärikortit, odotusajan neuvolakortit, sairaalan rannekkeet jne.

Parhaat kehystetään tauluiksi seinille. Sitten osa menee arkistointiin sellaiseen muovitaskukansioon ja loput roskiin. Jotkut piirustukset toimivat myös esim. lahjapaperina, jatkojalostuksen jälkeen kortteina jne.