Missä sanoit olevasi 10-vuoden päästä, kymmenen vuotta sitten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Nauratti tai ihmetytti miten elämä voi ihmistä viedä, kun lueskelin tossa mitä sanoin 15-vuotiaana tekeväni 10 vuoden päästä.
"Mä oon ammatiltani joku sisustusjuttuja tekevä, mä asun hesassa ja mulla on oma kattohuoneisto. Mä käyn viikonloppusin siisteillä klubeilla ja vietän sinkkuelämää."

Näin sanoi minä! :laugh:
Muistankin tuon, kun eilisen. Mua nauratti, kun muut halus punasen tuvan, miehen ja monta lasta :whistle:

Mutta mites kävi :saint:

Ajattelin kyllä joskus että sitten ku olen 20v(tosi vanhalta tuntu sillon) mulla on lapsi/a tai oon raskaana...mutta eipä mennykkään niin. Kauheen lapsen kaipuun kanssa täytyy vaan elää

Mun piti asua tosi tyylikkäässä ja modernissa isossa omakotitalossa parin koiran kanssa ja mies ois pitäny olla sellanen unelmien prinssi, todella komea ja rikas. Mun piti tehdä jotain sisustussuunnittelijan töitä tai jotain saman tapaista, hirmu hyväpalkkaista työtä. Aina siististi ja muodikkaasti pukeutunut, hiukset kampaajalla laitetut ym ym... Vieläkin muistan miltä haaveeni tulevaisuudesta näytti :laugh:

10 vuotta sitten tiesin haluavani asumaan tällä paikkakunnalle. Tosin tänne päätyminen otti aikansa mutta täällähän tuota nyt ollaan. Sitä, että taas olisin pienen vauvan äiti en olisi arvannut... silloin meillä olikin vilskettä... 2 v, 4 v ja 6 v rasavillit pikkupojat...

Hmm. kymmenen vuotta sitten mulla oli mustasukkainen esikoinen, joka ei nukkunut ja lisäksi puolivuotias, joka aloitti tutkimusmatkailun. Kuvittelin varmaankin olevani jo hullujen huoneella.

Ajattelin että oon matkustellut paljon ja asun / oon asunut ulkomailla ja oon ehdottomasti lapseton. Kouluttautunut matkailualalle. Tähän mennessä näyttää suunnitelmat toteutuneen hyvin:)
Lisäksi olin kuolla nauruun, kun löysin taannoin vanhan 9.luokan englanninkirjani, ja siinä kysyttiin "millainen on toivepoikaystäväsi/tyttöystäväsi, ja olin kirjoittanut siihen "ulkomaalainen" :D En kyllä muista koskaan tietoisesti noin ajatelleeni, mutta näköjään teiniaikojen muistiinpanot paljastaa kaiken...

Yhteistyössä