Missä täti viipyy??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nti.Lokakuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nti.Lokakuu

Vieras
Missä Se täti viipyy??? Maha juilii ja juilii. Tädin piti tulla kylään maanantaina mutta ei ole tullut. Testikin tehty mielestäni oli kyllä nega vaikka testin jälkeen kun katsoin näkyi hailakka viiva mutta punertavana??? Eikös sen siniseksi pitäisi muuttua? Tai miksi Se edes näkyi??? Kokoajan että kohta holahtaaja käyn vessassa mutta tuleekin vain valkovuotoa. Ketään samassa tulanteessa/ollut?? Nyt menossa kp31 normaali kierto 28

Siis eikös raskaustestissä testiviiva ja kontrolliviiva ole punaisia ? Tai ehkä se riippuu testistä :0 Mutta mä olen aina luullut että testiviivan kuuluukin olla punainen. Taidat olla raskaana. Onnea :)

Tuo on tätien loukkaamista. Te jotka käytätte tuota termiä ette varmaan oo itse tätejä kellekään. Mä en ainakaan sano menkkoja tädiksi, kun oon itsekin täti.

Minä sitä olenkin semmoinen täti joka ei tuommoisista loukkaannu...johan sitä nyt hyvänen aika saisi nöksähtää asiasta jos toisesta jos niikseen on...onhan niitä nyt kaikenlaisia sanontoja ja "lempinimiä"asialle kuin asialle.

Voi ei.

Yhteistyössä