Missä te haluatte asuaa?Missä maassa?Unelmia

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Mä halua asua Majamissa B) meren rannalla isossa valkoisessa talossa,missä on palmuja!Käydä joka päivä rannalla katsomaan tyttöjä bikinissä :x ja komia miehiä B) ajaa isolla venella,käydä viihtellä,shoppailla ja niin edellen ja haluan 10 lasta ja että heillä olisi hyvää lasten hoitaja B) ahhh.....

Mina taas olen niin monessa maassa asunut, etta toivoisin, etta jokaisesta maasta voisi ottaa ne hyvat puolet ja kehitella siita oman maan. Sen taydellisen paratiisin. NO sellaista maata kai ei olekaan.

Joskus haaveena oli se viinitila Toscanassa. Nyt voisin viela tasta Singaporesta menna eteenpain ja pysahtya Australiaan

Mä haluaisin asua useammassa paikassa.
Ainakin syksyn ja kevään kura- ja sohjoaikana Thaimaa olis kiva, joku rauhallisempi paikka, missäkuitenkin on kaikki tarvittava. Vaikka jossain Bangokin lähellä, Siamin lahden rannalla, veden päälle paaluille rakennettu talo. Kesällä ja kunnon talvella on Suomi ihan OK.
Ihanne olis Jouluksi Suomeen ja sitten keväällä taas pois kun sohjo-aika sohjolassa alkaa ja kesäksi Suomeen ja molemmista paikoista pitäis voida matkustella ahkerasti lähimaissa.

Ihan jossain Espanjassa tai Kreikassa:

Suht lähellä, suht turvallisia ainakin Kreikka, kieli aika helppo kun latinapohjainen siis ainakin espanjan- kieli minusta.

Ei tarttis lentää niin pitkää matkaa, vois mennä viikonlopuks jne. :D :p

Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraissa:
Mitä? :whistle: :ashamed:

no vieras tässä vaan vitsailee siun kustannuksella kun se oikea kirjotusmuoto on miami. mutta mie ainaski ymmärsin että mitä sie tarkotit :D

mie muuttasin het skotlantiin jos ois mahollisuus. mutta ehkäpä jossain vaiheessa tulevaisuudessa =)

Tavallaan voisin muuttaa Sveitsiin, joitakin asioita sieltä on ikävä. Sitten taas toisaalta viihdyn kyllä Suomessa mainiosti... joskus olen haaveillut Lappiin muutosta, maisemat siellä ovat hienoja.

Emmerdalessa.. :whistle: siis Brittien maaseudulla, just jossain Yorkshiressä (jep,katsottu liikaa Heartbeatia ja Emmerdale..). Karuja kivitaloja, lampaita, hevosia ja kiireetöntä elämää. Oih ja voih.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Emmerdalessa.. :whistle: siis Brittien maaseudulla, just jossain Yorkshiressä (jep,katsottu liikaa Heartbeatia ja Emmerdale..). Karuja kivitaloja, lampaita, hevosia ja kiireetöntä elämää. Oih ja voih.

Mie kans, mites sinne pääsisi ja onkohan siellä oikeasti sellaista vai pommi-iskuja maaseudullakin =)

Nuuk, Grönlanti.
mx25_08.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:

Mie kans, mites sinne pääsisi ja onkohan siellä oikeasti sellaista vai pommi-iskuja maaseudullakin =)

oi oi oi... ja sitte ku ois vielä tarpeeksi rahaa että vois tosiaanki vetää lonkkaa ja olla ja nauttia... :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:
Tavallaan voisin muuttaa Sveitsiin, joitakin asioita sieltä on ikävä. Sitten taas toisaalta viihdyn kyllä Suomessa mainiosti... joskus olen haaveillut Lappiin muutosta, maisemat siellä ovat hienoja.

Sveitsiin mielin taas minäkin.