Missä tilanteessa pidätte omaa ukkoanne kaikista miehekkäämpänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tirsku

Aktiivinen jäsen
03.07.2009
4 681
0
36
Siinähän se kysymys oli. Ja mikä vaatetus miehellänne on sellainen, että teille tulee fiilis, että voi video mikä mies :heart:

Tuli vaan mieleen, kun ukko kiskas moottorisahan käyntiin koiratarhaa rakentaakseen. Mun sydän sykähti, mies ja moottorisaha, siinä on sitä jotain. :p

Sama juttu kun se lähtee raivuulle, vetää metsurinkuteet niskaan, niin mulla kuola valuu. Ja se tekee raivuita työkseen, joten mä pääsen nautiskelemaan usein :D

Silloin kun tulee kotiin töistä väsyneenä, mutta tyytyväisenä kun on ruoka valmiina odottamassa. Mies siis asfalttihommissa, ja voi video, kun on syötävän söötti ruskettuneena ja työvaatteet päällä :P

raksalla kun se oikein keskittyy johonkin juttuun tai tekee jotain oikeesti fyysistä kun lihakset jännittyy :p ja jotenkin niissä työvaatteissakin on sitä jotain :D

mut kaikkein herkuin se on ehkä suihkunraikkaana pelkät kalsarit jalassa, hiukset märkänä ja vesipisaroita olkapäillä.... :p

Toinen oli se kun se ekan kerran otti kummitytön syliin ja sitä katteli. Kuinka toi mun jörrikkä osaa olla niin pehmeen näkönen. Siinä pehmeydessä oli jopa jotain miehekästä :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja LiisaIhmemaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ex -tiinemamma:
Kun synnytyksen jälkeen istui keinutuolissa pieni poikavauva sylissä,tippa linssissä!:)

Luulis olevan silti seksikkyys aika kaukana??

Päinvastoin!! Peesaan LiisaIhmemaata! Ja yleensäkin vauvaa hoitamassa, slurps mikä näky!!