V
"vieras"
Vieras
Mä mietin jos meille nyt tulisi ero, niin ainoastaan mun erittäin vakava sairastuminen saisi mut ryhtymään etävanhemmaksi. Lapset ovat niin pienet, ja olen ollut heidän kanssa kotona viimeiset 4 vuotta, että ainoastaan niin vakava sairastuminen, että en enää kykenisi hoitamaan lapsia, saisi minut antamaan lapset isälleen. Isässä ei ole mitään vikaa, loistava isä, mutta lasten pääasiallinen hoitovastuu on kuitenkin tähän asti ollut mulla. Jos lapset olisi isompia, sanotaan teini-ikäisiä, niin sitten tilanne olisi eri. Varmaan perheenä mietittäisi asiaa yhdessä. Silloin en olisi niin ehdoton tässä asiassa.
Jäin miettimään tätä asiaa kun sain kuulla parista tapauksesta jossa lapset oli jäänyt isälleen, siis ihan pienet alle 3v, eikä äideillä mun tietääkseni ole mitään sairautta tai muuta sellaista selvää syytä tähän ratkaisuun. Jokainen tietysti tekee kuten parhaaksi näkee, mutta jäin pohtimaan millaisia syitä muilla voisi olla ryhtyä etävanhemmaksi.
Jäin miettimään tätä asiaa kun sain kuulla parista tapauksesta jossa lapset oli jäänyt isälleen, siis ihan pienet alle 3v, eikä äideillä mun tietääkseni ole mitään sairautta tai muuta sellaista selvää syytä tähän ratkaisuun. Jokainen tietysti tekee kuten parhaaksi näkee, mutta jäin pohtimaan millaisia syitä muilla voisi olla ryhtyä etävanhemmaksi.