Missä vaiheessa kysyisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KiiajaVille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KiiajaVille

Aktiivinen jäsen
21.05.2008
9 667
1
36
Lapsen kummitäti on tiedustellut josko hän voisi ostaa lapsellemme Hello Kitty läppärin, sanoin että näin voi tehdä koska lapsi on siitä kiinnostunut.

Kummitäti ei asu lähellä joten laittaa paketin postiin. Pakettia ei ole vielä kuulunut ja mietinkin viitsinkö vielä tiedustella onko lähettänyt ja saisinko seurantakoodin niin pääsen paketin hakemaan postista heti kun se on noudettavissa.

Kyseessä on kuitenkin kohtalaisen arvokas lahja ja olisi mukavaa mikäli sen on laittanut tulemaan ettei häviä postissa.

Kyllähän sulle tulee postista ilmoitus kun on perillä vaikka mitään seurantakoodia et omistaisikaan.Kysy ihan muuten vain,että onnistuiko kummitäti laittamaan lahjan postiin vai tuleeko perille vasta joulun jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän sulle tulee postista ilmoitus kun on perillä vaikka mitään seurantakoodia et omistaisikaan.Kysy ihan muuten vain,että onnistuiko kummitäti laittamaan lahjan postiin vai tuleeko perille vasta joulun jälkeen.

Paitsi jos se ilmoitus on hävinnyt jonnekin sillä välillä kun paketti on tullut toimipaikkaan ja tuo lappunen olisi mulle pitänyt kiikuttaa.

Itse odottaisin kärsivällisesti, koska olettaisin, että kummi itse ilmottaisi lähettäneensä lahjan..tai itse ainakin ilmoitan. Ehkä ei ole vielä kerennyt postiin tai lähettääkin jotain muuta?

Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:
Lapsen kummitäti on tiedustellut josko hän voisi ostaa lapsellemme Hello Kitty läppärin, sanoin että näin voi tehdä koska lapsi on siitä kiinnostunut.

Kummitäti ei asu lähellä joten laittaa paketin postiin. Pakettia ei ole vielä kuulunut ja mietinkin viitsinkö vielä tiedustella onko lähettänyt ja saisinko seurantakoodin niin pääsen paketin hakemaan postista heti kun se on noudettavissa.

Kyseessä on kuitenkin kohtalaisen arvokas lahja ja olisi mukavaa mikäli sen on laittanut tulemaan ettei häviä postissa.

No itse en kyllä kehtaisi ennen joulua kysellä perään. Riippuu varmasti paljon siitä, millaiset välit teillä on kummitädin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
No itse en kyllä kehtaisi ennen joulua kysellä perään. Riippuu varmasti paljon siitä, millaiset välit teillä on kummitädin kanssa.

Peesi. Minusta on helvetin epäkohteliasta kysellä lahjojen perään. Lahja on vapaaehtoinen juttu, mun lasten joulu ei ole ulkopuolisten lahjoista kiinni, vaan ihan varmasti pidän huolen siitä, että lapsilla on lahjoja ainakin itseltäni. Jos muut antavat lahjoja, niin se on kiva lisä lapsille, en kuitenkaan muiden lahjojen varaan laskisi, vaan ostan omat. Jos muutkin muistavat mun lapsia lahjoilla, se olisi varmasti iloinen yllätys. Jos lahjoja ei muualta tule, niin ei se meidän joulua kaatais. :) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma:
Alkuperäinen kirjoittaja -:

Peesi. Minusta on helvetin epäkohteliasta kysellä lahjojen perään. Lahja on vapaaehtoinen juttu, mun lasten joulu ei ole ulkopuolisten lahjoista kiinni, vaan ihan varmasti pidän huolen siitä, että lapsilla on lahjoja ainakin itseltäni. Jos muut antavat lahjoja, niin se on kiva lisä lapsille, en kuitenkaan muiden lahjojen varaan laskisi, vaan ostaisin omat. Jos muutkin muistavat mun lapsia lahjoilla, se olisi varmasti iloinen yllätys. Jos lahjoja ei muualta tule, niin ei se meidän joulua kaatais. :) :xmas:

En tosiaan ole kärkkymässä lisää lahjoja, tässä tapauksessa kummitäti on kuitenkin oma-aloitteisesti luvannut ostaa lahjan.
Vieläpä kohtalaisen arvokkaan lahjan. Jos minä olisin lähettämässä kummilapselleni vastaavan arvoista lahjaa niin haluaisin että se menee perille ja jos jostain syystä hukkuu matkalla niin tietäisin tehdä Postille siitä katoamisilmoituksen vai miksi sitä nyt sitten sanotaankaan.

Se että jos on käynyt niin ettei hän sitä lahjaa olekkaan ostanut tai ei ole ostanut mitään lahjaa ei pilaa meidän joulua, enkä todellakaan loukkaannu asiasta. En kärky kummeilta lahjoja jos muistavat se on todellakin ihana yllätys.

Yhteistyössä