Missä vaiheessa lasten kanssa harrastaminen loppuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Jenis";27884766]En mä hakenut mitään tiettyä vastausta, mua nyt vaan sattuu kiinnostamaan tämä aihepiiri :) Niin moni oli sitä mieltä, että lapset puuhailee keskenään eikä siihen aikuista tartte.[/QUOTE]

Niin siis lapset voi VÄLILLÄ puuhailla myös keskenään, sehän on ihan normaalia elämää!
Tottakai silti normaalit vanhemmat myös puuhaa lastensa kanssa, mutta ei kouluikäisten kanssa enää kook aikaa tarvitse olla :)

[QUOTE="hmmm";27884750]aika vähän meillä on koko perheen yhteisiä juttuja, mikä on harmi. lähes ainoa on telkkarin katsominen yhdessä ja saunominen. lasten harrastukset vievät aikaa.[/QUOTE]

Tätäkin mä olen tavallaan etukäteen miettinyt, että missä vaiheessa homma kääntyy näin päin. Mulla tosiaan lasten "enemmistö" vielä alle kouluikäisiä, ja ollaan tosi paljon porukalla mm. siellä hiihtämässä ;)

[QUOTE="vieras";27884778]Niin siis lapset voi VÄLILLÄ puuhailla myös keskenään, sehän on ihan normaalia elämää!
Tottakai silti normaalit vanhemmat myös puuhaa lastensa kanssa, mutta ei kouluikäisten kanssa enää kook aikaa tarvitse olla :)[/QUOTE]

Mä aika kovasti ootan sitä, että tolla pienimmäiselläkin alkaa olla omia menoja ;)

[QUOTE="vieras";27884778]Niin siis lapset voi VÄLILLÄ puuhailla myös keskenään, sehän on ihan normaalia elämää!
Tottakai silti normaalit vanhemmat myös puuhaa lastensa kanssa, mutta ei kouluikäisten kanssa enää kook aikaa tarvitse olla :)[/QUOTE]

Näin juuri.
Välillä koko perhe yhdessä ja välillä lapset keskenään/ kaverien kanssa.
Ja käydään me aikuisetkin keskenään esim. kävelemässä tai pelaan sulkkista.

[QUOTE="Jenis";27884779]Tätäkin mä olen tavallaan etukäteen miettinyt, että missä vaiheessa homma kääntyy näin päin. Mulla tosiaan lasten "enemmistö" vielä alle kouluikäisiä, ja ollaan tosi paljon porukalla mm. siellä hiihtämässä ;)[/QUOTE]

siis puuhaillaan kyllä lasten kanssa, vaikka koululaisia ovatkin, mutta sellaista harrastusta joka kiinnostaisi kaikkia perheenjäseniä ja jota paljon ehtisimme lasten harrastuksilta harrastaa, en keksi.
toinen vanhemmista harrastaa toisen lapsen kanssa hänen lajiaan.toisen lapsen kanssa piirrettään, askarrellaan.

[QUOTE="Jenis";27884713]... vai vetääkö tosta "harrastaminen"-sanastakin joku nyt herneen nenään... mitä TEETTE yhdessä, koko perheellä? :D[/QUOTE]

Käydään elokuvissa, syömässä ulkona, lomareissuilla, vaeltamassa yms mitä milloinkin. Minä ja tytöt ollaan myös paljon yhdessä tallilla, kun taas mies ja poika ovat autohommissa.
tytöt 11 ja 15, poika 13

Yhteistyössä