Missä vaiheessa ootte laittaneet vauvan vaatteet/tavarat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
Oon saanut osakseni paljon ihmetystä ja hämmästelyjä, kun en oo vielä pessyt tai laittanut valmiiksi ainuttakaan vauvan vaatetta, saati sit pakannu sairaalakassia! Trvakaukalokin on vielä ostamatta...laskettuun aikaan on vähän reilu 7vko aikaa...
Tämä on meille jo neljäs lapsi, joten ei oo semmosta "kiirettä", kun esikoisen kanssa. Mut oonko jo myöhässä...aattelin kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa raivaamaan kaappiin tilaa vauvan vaatteille ja pesteä ne pienimmät sinne jo oottamaan, mut en nyt vielä tällä tai ens viikolla kerkee...

Mulla oli la viime kesäkuun alussa ja pääsiäiseltä loppui työt... sen jälkeen siinä huhti-toukokuulla hiljalleen hommasin tavaroita ja laittelin niitä valmiiksi... Ja hyvin olis ehtiny myöhemminkin, mutta kun ei malttanut :)

Suunnilleen kuukautta ennen.... Olen kans katellut kun samoilla viikoilla olevat tuttavat on jo vauvan huoneet sisustaneet lattiasta kattoon ja ite oon saanut vaunut pestyä :whistle: johtuu kai siitä, että heillä esikoinen ja meillä "jo" kolmas...

Meillä tehtiin remonttia vielä reilu kuukausi ennen la:aa, mutta kun remontti valmistui varmaan siinä kolmisen viikkoa ennen la:ta rupesin vaatteita pesemään ja laittamaan paikoilleen ja sänky kasattiin muistaakseni pari viikkoa ennen la:aa, koska neuvolalääkäri oli viikolla 36 sanonut, että täysille viikoille tuskin päästään, niin on paikat kypsyneet. Synnytys käynnistettiin viikoilla 41+5... :whistle: Jotta ehtihän nuo tavarat siellä olal paikoillaan hyvissä ajoin.

No perjantaina jäin äitiyslomalle ja nyt oon pikkuhiljaa alkanu laittaa jotain valmiiksi: siistiny vaunuja sekä kantokoppaa, pessy pyykkiä ja järjestelly huonekaluja jne. Nyt siis 35+3 :)

Sairaalakassin siinä vaiheessa kun on supistellut/lapsivesi mennyt.Kaikista kolmesta :whistle:
Esikoiselta puuttui vielä sänkykin kun sairaalaan lähdin.Syntyi 10 päivää ennen la.No sänky oli laitettu valmiiksi petivaatteita myöten kun tultiin kotiin.Vaunut ostettiin kk ennen la ja kaukalo saatiin kanssa pikkasen enne la.

Yhteistyössä