missä välissä ootte netissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
Mietin vaan että missä ihmeen välissä ehditte käydä netissä esim.näillä sivuilla ja faces, yms? Varsinki kotiäidit. Toiset kirjottaa blogia ja pitkiä viestejä,päivittää kaikennäkösiä juttuja niin taajaan... miten te kerkeette????

Itselläni muutaman kuukauden ikäinen vauva, ja kun hän nukkuu teen ruokaa, siivoan, pyykkään, jne, ja kun hän on hereillä niin en malta olla "toisessa maailmassa" täällä netissä, vaikka välillä niin mieli tekisin vaan olla ja hengata ilman keskeytyksiä :)

Vähän joka välissä istun tässä hetken, iltaisin pidempäänkin. Mä en kauheesti kato telkkaria...

Tänään oon notkunut tässä melkein koko päivän, kun on vapaata, enkä ole jaksanut/ei ole huvittanut tehdä mitään järkevää.

Ja siis en ole kotiäiti... Tosin töissä mä en surffaa koskaan, ei ole yhden ainutta tietokonetta yhdessäkään mun työpaikassa.

Mulla on läppäri mikä kulkee mun mukana melkein vessaankin, se on kohta kasvanu muhun kiinni :laugh:

Ei vais, esim.nyt lapsi on sairaana ja tuijottaa leffoja, pötkötetään kumpikin sohvalla ja mä samalla palstailen, eri helppoa ja hyvin ehtii :xmas:

Kyllä mä oon aina päässy tarvittaessa koneelle, esim. aloin aikanaan opiskella lapsen ollessa 2½v ja hyvin pystyin tekeen koulutehtäviä koneella, keksin vaan lapselle jotain aktiviteettia siks aikaa.. =)

Enkä mä saa mitenkään kotitöihin uppoamaan pitkää tovia... Oon nopee ja tehokas :xmas:

Esim tälläsellä hetkellä kun molemmat lapset istuu sohvalla vieressä katsoen telkkaria ja odotetaan että ruoka valmistuu uunissa :)

Päikkäriajan käytän myös itselleni, se on sitä harvinaista herkkua kun on tunnin ihan hiljaista.
Illasta myös, ellei miehen kanssa tehdä jotain muuta.

Kotityöt kerkee tekemään silloinkun lapset hereillä, vähän kerrallaan niin ei niihin saa koko päivää menemään :)

Yhteistyössä