1
13veen ja 17veen äiti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja UGH:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja loläksdee:Joillain on myös ne MIEHET jotka katsoo lapsia arki-iltoinakin![]()
En minä kyllä haluaisi, että mieheni olisi keskenään lasten kanssa 3-4 arki-iltana viikossa. Haluan viettää koko perheen yhteistä aikaa ja nähdä lapsia mahd. paljon. Olenhan heistä jo hoito/työpäivän ajan erossa.
No kyllä siinä paljon menettääkin jos menet salille ja tulet kotiin 5 normaalin 4 sijaan ja sinä aikana mies on tehnyt ruoat ja hakenut lapset, jotka sinä muuten olisit tehnyt??? Ei siellä nyt koko iltaa olla, keksi parempi tekosyy!
Tähän mä yhdyn, sellaset, jotka väittää ettei millään kerkeä tai haluavat vaan olla lastensa kanssa ovat joko laiskoja tai sitten miehensä ovat laiskoja.
Jos itse menen työn jälkeen salille mies hakee lapset, tekee ruuan ja ruokkii ne. Eli kun itse tulen kotiin voin sitten vaikka pesiä lasteni kanssa jos huvittaa. Toki, totuus lienee se, että en kyllä siltikään ole aina kotona vain lasteni kanssa, touhuan myös muuta.
Mutta siis kyllähän kotihommatkin vie aikaa, ei kukaan jumppaa väliinjättävä ole kaiken vapaa-aikansa vain lasten kanssa rakentamassa käpylehmiä.![]()
Yhtä hyvin minä voisin sanoa, että sellaiset äidit ovat itsekkäitä, jotka juoksevat harrastuksissa yhtä paljon kuin sinkut/lapsettomat. Kun kerran alat laiskaksi nimittelemään. Kotonakin voi kuntoilla, lasten nukkuessakin, lasten kanssa voi liikkua jne. eli äläpäs hauku laiskaksi tietämättä taustoja. Täällä on jotain superliikkujia, koska lähipiiristäni ei löydy yhtäkään pienten lasten äitiä, joka juoksisi kaiket arki-illat harrastuksissa vaan kaikki haluavat olla mahd. paljon lasten/perheen kanssa. Lapset ovat vain hetken pieniä. Ehtii sitä sitten loppuelämän harrastamaan.
otsake oli työssäkäyvä äiti.
no mun lapset on jo tosiaan koululaisia, mutta työssäkäyvä olen kuitenkin ja äiti siis.
että nko mulle sitten ok käydä harrastamassa ?