Kiva, että on "kohtalotovereita". Sellainenkin tuli mieleen, kun kävin kaverini luona (jolla on leikki-ikäinen lapsi), että eikö sekin ole välillä kamalaa, kun ei saa enää olla rauhassa miehen kanssa kahdestaan vaan lapsi tunkee väliin... Kamalaa, jos lapsen saatua kokisikin sen ylimääräiseksi koko kuviossa, toivoisi vaan, että ei olisi ikinä sitä tullut tehtyäkään... Illalla nukkumaan mennessä se kömpisi väliin... Sekin tulee mieleen, että onhan mieheni varmasti sitten minulle "se oikea". Mielestäni lapsi sinetöi suhteen varmemmin kuin avioliitto.. Miessuhteeni on mennyt uusiksi useamman kerran ja viimeisin suhteeni (reilu vuosi sitten) alkoi pikkuhiljaa lämmeten. En ole missään vaiheessa ollut kauhean ihastunut, mutta järjellä ajateltuna mieheni on paras mahdollinen minulle. Lähinnä hänen sinnikkyytensä ansiosta suhteemme pääsi alkamaan ja minä tutustuin häneen paremmin. Alussa minulla ei ollut tarkoitusta mennä tämän miehen kanssa naimisiin, kun odotin sitä todellista ihastumista. Nyt kuitenkin asumme yhdessä ja yhteisen tulevaisuuden suunnitteleminen on pitkällä. Enkä jaksaisi enää yli kolmekymppisenä lähteä uudelle kierrokselle kenties pettymään jne. Ja lopulta menisi ehkä se lapsentekoikäkin jo ohi. Kaikinpuolin kunnollinen mies siis on nyt kuvioissa, mutta perhosia olisi vatsassa voinut olla enemmänkin. Mietittekö lapsia hankkiessa koskaan sitä, että onhan tämä mies nyt varmasti se, kenen kanssa lapsia haluan? Emme siis ole vielä lapsia hankkimassa, mutta iän puolesta asiat alkavat pyöriä päässä.. Sekavia ja lapsellisia ajatuksia, sen tiedän itsekin..