missä viipyy Ncis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
jääkiekon takia viivästyy...

ai :ashamed: kiitos :D mä meinasin jo kirota.. :ashamed: abby on hyvä ja ku se yks mätkii sitä päähän...

polttava kysymys.mitä niissä abbyn mukeissa oikein on?colaa vai kahvia?

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

ai :ashamed: kiitos :D mä meinasin jo kirota.. :ashamed: abby on hyvä ja ku se yks mätkii sitä päähän...

Kahvia, et vissiin huomannut että vastasin sulle aikaisemmin. Voi Abbyn vatsaparkaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:

Kahvia, et vissiin huomannut että vastasin sulle aikaisemmin. Voi Abbyn vatsaparkaa....

ai :ashamed: joo en... :whistle: sitten se on ku mä..kahvia..heh... ei mitään pieniä mukeja :D ihmekkös kun on niin neuroottinen :D

Olisivat jättäneet tuon turhan urheiluhöpötyksen pois niin olisi alkanut melkein ajoissa.
Mä en maksa lupaa kuullakseni golfista, jääkiekosta yms.!

et sä lupaa muistakaan nelosen ohjelmista maksa..

Tuli muuten mieleen tuosta kahvista ja colasta: miehen siskon meksikolainen aviomies kertoi että heillä Meksikossa juodaan paljon cocacolaa, kun joku tulee käymään sitä tarjotaan, ruuan kanssa yleisin juoma jne.
Kuitenkin tällä miehellä on hyvin valkoiset ja hyvän näköiset hampaat, eikös sen colan pitänyt olla syövyttävää?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Olisivat jättäneet tuon turhan urheiluhöpötyksen pois niin olisi alkanut melkein ajoissa.
Mä en maksa lupaa kuullakseni golfista, jääkiekosta yms.!

et sä lupaa muistakaan nelosen ohjelmista maksa..

Lupa pitää olla jotta yleensä saa katsoa töllöä, tai muuten saa pelätä jokaista ovenkoputusta.

jokos se alkoi? mietin vain kun ajastin tuon, että kuinka paljon pitää rukata ajastusta eteenpäin. ei varmasti lopu ajoissa sitten taaskaan lähetys. no, yleensä tuo on kyllä maikkarin ja subin ongelma

Alkuperäinen kirjoittaja miero:
jokos se alkoi? mietin vain kun ajastin tuon, että kuinka paljon pitää rukata ajastusta eteenpäin. ei varmasti lopu ajoissa sitten taaskaan lähetys. no, yleensä tuo on kyllä maikkarin ja subin ongelma

ei vielä mut ihan minuutin sisään alkaa..puolella tunnilla rukkaa eteenpäin tai 35min ni riittää

Alkuperäinen kirjoittaja miero:

ei vielä mut ihan minuutin sisään alkaa..puolella tunnilla rukkaa eteenpäin tai 35min ni riittää

joo, huomasin juuri että alkoi. laitoin telkkarin tuota varten päälle ja meinas iskee paniikki kun tuli mainoksia. ei muuta kun äkkiä nauha alkuun ja uus ajastus 21.35 asti :laugh: kiitti kumminkin :hug:

Yhteistyössä