Missä vika? :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kahdella viime kerralla, kun on harrastettu seksiä niin miehellä on lerpahtanut kesken kaiken yhtäkkiä. 15 vuotta ollaan oltu yhdessä eikä ole tälläistä ongelmaa ollut koskaan. Onko tämä normaali ilmiö, että näin joskus käy?

Tapauksilla väliä muutama viikko, seksiä ei siis ollut kertaakaan siinä välissä. Normaalisti meill seksiä noin 2-4 kertaa kuussa.

Ehkäisynä on kondomi, mutta se on ollut meillä käytössä jo viimeiset kuusi vuotta joten ei ole mikään uusi juttu...

Ei kannata tehdä tuosta isoa numeroa, mies aika helpolla rupaa pelkäämään, että taas käy samoin.. ja sen vuoksi sitten käykin..
Meilläkin jossain vaiheessa kävi noin.. mutta meni ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapanen:
Ei kannata tehdä tuosta isoa numeroa, mies aika helpolla rupaa pelkäämään, että taas käy samoin.. ja sen vuoksi sitten käykin..
Meilläkin jossain vaiheessa kävi noin.. mutta meni ohi.

Juu ei tehdä numeroa. Itse en edes muistanut että viimeksi kävi noin ja sillä ekalla kerralla mies kyllä sai lopulta vietyä homman loppuun hetken odottelun jälkeen. Mietin vain, että alkaako mies itse pelätä sitä..

meillä normaali, kun mies on työviikosta umpiväsynyt, mutta haluu silti yrittää... toinen vaihtoehto on se, että huomaa etten ole ihan mukana niin se siitä sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja normaalia...:
meillä normaali, kun mies on työviikosta umpiväsynyt, mutta haluu silti yrittää... toinen vaihtoehto on se, että huomaa etten ole ihan mukana niin se siitä sitten...

Mun mies sanoo kans ton jälkimmäisen joskus syyksi...

Yhteistyössä