Missä vika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Aamulla otin koneitten töpselit pois seinästä kun taivaalla oli tosi mustia pilviä, ajattelin että jos rupee ukkostaa niin eipähän säry koneet, tein omasta mielestäni hyvän työn. No, tyttö aukaisi äsken koneensa kun oli laittanut töpselit seinään niin tulee huutamaan mulle kun näyttö ei toimi, taas oli mussa vika kun menin töpselit ottamaan pois seinästä. Eli jos en olis sitä tehnyt ja olis tullu ukkonen ja särkenyt koneet sillä välin kun olin lääkärissä niin siitäkin olisin saanut hirveät huudot niin tytöltä kuin isältäänkin. Missä tein väärin ja mikä siihen näyttöön tuli? On aivan uusi näyttö, sai sen tässä vähän aikaa sitten kun entiseen tuli joku vika mikä meni takuuseen niin sai tämän näytön tilalle. On 19" litteä näyttö.

Ei nyt päästä mua huoneeseensa kun on pahalla päällä enkä viitsi sinne tieten tahtoen mennäkään, tehköön mitä haluu näytölleen, joku oikku siihen iski, kattokoon isänsä sen kun tulee milloin.

Kävin nyt sittenkin äsken tytön huoneessa ja otin johdot pois seinästä ja laitoin takasin ja käynnistin koneen ja laitoin myös näytön päälle niin jopas rupesi näkymään. Eli kunnossa on.

Yhteistyössä