Missä vk-haalarissa hyvä hinta-laatusuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kertokaa

Vieras
Pitäisi ostaa vk-haalarit 3- ja 1-vuotiaille, mielellään vedenkestävät... Reimateciähän aina mainostetaan, mutta en raaskisi niin kallista. Onko ne halvemmat yhtä hyviä vai kannattaako maksaa? Periaatteessa olen sitä mieltä että laadusta kannattaa maksaa mutta kun rahat on vähissä ja nuo jää kuitenkin muksuille pian pieniksi... ehdottakaa jotain hyvää haalaria? Tai ehkä tuo 3 v menisi jo kaksiosaisessa puvussa?

Meillä pojalla on ollut Lassietec. Ihan mielettömän hyvä. 3 kautta pidetty, eikä minkäänlaista kulumisen merkkiä, vaikka paljon hiekalla konttailtu. Suosittelen. Pitänyt vedenkin täydellisesti, vaikka poika on istunut pitkiä aikoja syvässä lätäkössä.

lassie tech..vastaa iha reimaa mutta puolet halvempi..sama talvipuvuissa. sekä ticket täysin vedenpitävä vk puku vain 43 euroa..vertaa siinä vaikka lassieen 60 e tai reimaan 110 euroa..että kyllä ticket on halpa, mutta todellaki laatua ja vastaa lähes kurahousua.

Meillä on ollut Lassietecin talvipuku, se on kyllä ollut hyvä. Tosin eihän sitä ole kunnon kurailmoilla käytetty joten en osaa omasta kokemuksesta sanoa vedenkestävyydestä, mutta se olisi kyllä yksi mahdollisuus... Onko Jonathan hyvä? Entä halpamerkit, kaverin muksulla on Motionsin haalari ja on kuulemma ihan hyvä?

Minkä valmistajan tuo Ticket on, siitä en ole kuullutkaan? Mä olen kyllä aika pihalla yleensäkin vaatemerkeistä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lassie tech..vastaa iha reimaa mutta puolet halvempi..sama talvipuvuissa. sekä ticket täysin vedenpitävä vk puku vain 43 euroa..vertaa siinä vaikka lassieen 60 e tai reimaan 110 euroa..että kyllä ticket on halpa, mutta todellaki laatua ja vastaa lähes kurahousua.

Tässä täytyy huomata,että tuo 43?:n puku on nimeltääkin Rain Set, kulutuksenkesto ei ole samaa luokkaa kuin Reimatecissa tai Ticketin vk-haalarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kertokaa:
Meillä on ollut Lassietecin talvipuku, se on kyllä ollut hyvä. Tosin eihän sitä ole kunnon kurailmoilla käytetty joten en osaa omasta kokemuksesta sanoa vedenkestävyydestä, mutta se olisi kyllä yksi mahdollisuus... Onko Jonathan hyvä? Entä halpamerkit, kaverin muksulla on Motionsin haalari ja on kuulemma ihan hyvä?

Minkä valmistajan tuo Ticket on, siitä en ole kuullutkaan? Mä olen kyllä aika pihalla yleensäkin vaatemerkeistä...

ticket to heaven->http://www.ticket2heaven.dk/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei Plain Rainia voi verrata täysin yksi yhteen Reimatecin kaksiosaiseen. Yksityiskohdat ovat tässä ticketissä aivan eri tasoa, siitä tulee sitä hintaeroa. Ei taskuissa vetoketjua, haalarihousuissa sivuvetoketjua, henkseleiden säätö on huono, kankaan vedenpito ja kestävyys eri luokkaa (vaikka kyllä se jotain vettä kestää se ticket).

Mutta laatu on aina subjektiivista. Meiltä löytyy Plain Rain ja samoin Reimateccejä, kumpikin ovat omalla osallaan ihan mainioita ostoksia, mutta en minä niitä samalle viivalle laita.

Todella halpa, valmistetaan Finnlaysonin kankaista ja kestää vettä ja kulutusta!! Tytöllä toppapuku nytkin toista vuotta käytössä ja jää pikkusiskolle ykköspuvuksi odottamaan. Ja puku maksoi 35 euroa :O Täältä voi tilata:

http://www.metori.fi/index.jsp?page=nayteikkuna&kauppias=1017

Ja verkkokauppa Metkulasta tilasin juuri uuden toppapuvun ensi talveksi alesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Huh kun näitä merkkejä on monia, ja kaikilla omat kannattajansa... onkohan niissä oikeasti eroja? Siis niin paljon että kalliimmasta kannattaa maksaa?

Se riippuu ihan siitä mikä sinulle on tärkeätä: kestävyys, vedenpito, malli, värit, ulkonäkö, yksityiskohdat, HINTA, jne.

Osta edullisempi ja jos olet tyytymätön, osta sitten seuraava eri merkkiä. Minusta tuntuu että hinta on kuitenkin sinulle merkittävässä osassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Huh kun näitä merkkejä on monia, ja kaikilla omat kannattajansa... onkohan niissä oikeasti eroja? Siis niin paljon että kalliimmasta kannattaa maksaa?

Se riippuu ihan siitä mikä sinulle on tärkeätä: kestävyys, vedenpito, malli, värit, ulkonäkö, yksityiskohdat, HINTA, jne.

Osta edullisempi ja jos olet tyytymätön, osta sitten seuraava eri merkkiä. Minusta tuntuu että hinta on kuitenkin sinulle merkittävässä osassa.

Hinta ja vedenpito, kestävyys. Ulkonäkö, värit yms ei tärkeitä.

motions on myös hyvä. on halvempi merkki kuin jonathan (jonathanin rinnakkais merkki). siinä kosteuden kestävyys myös 3000 niinkuin noissa ticket to heavenin pplain rain seteissäkin. tiketinn tuosta mallista olen kuullut et jää tosi helposti esim. "hiekkiksen " ruskea kiinni housuihin kun ovat niin vaaleitä.. (ei tietty ruskeeseen). ja että menevät helposti "kulutus " kohdista rikki.

itse suosin jonathania, lenneä, lassieta , motion´sia ja ciraf/lott&lassi merkkiä. tuosta cirafista nyt ihan hyvät kokemukset. ihan viime aikoine ei o ollu mutta aikasemmista.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Hinta ja vedenpito, kestävyys. Ulkonäkö, värit yms ei tärkeitä.

Paras kestävyys on Cordurassa, edullisesti saa vissiin ainakin Jonathanilta.

Meillä oli pojalla Remun vk-puku ja voin suositella.. maksoi muistaakseni 69e alennuksessa ja oli tosi laadukas ja piti hyvin kosteutta. Mut halvempaa merkkiä minäki mielelläni ostaisin jos tietäisin että mikä kannattaa..

Jonathanista ja Motionsista olen kuullut vain hyvää, joten ehkä jompikumpi niistä, tai sitten Lassietec... tuo Green Hill alkoi kanssa kiinnostaa kun on Finlaysonin kankaista, ne on yleensä hyviä. Ehkä joku näistä, voi kyllä olla että kaupasta kotiutuu joku ihan muukin, jos hyvä tarjous osuu eteen. :)

Yhteistyössä