Missähä minun menkat on?

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Kyllä ne viimeeks tais tulla elokuun alussa.
2-3 viikkoo sit tuli pari vaaleenpunertavaa pisaraa, yks ph suoja riittii mainiosti.
Täs toissapäivänä seksuaalisen kanssakäymisen jälkeen tuli punertavaa pari pisaraa ja siinä kaikki.
mihi ne menkat hävis?

On hormoonikierukka, ollu jo yli 3 vuotta. Menkat jäi pois, mutta jonkuu ajan pääst alkoi uudelleen ja on ollu ny ihan säänölliset lähes puoltoist vuotta.
Ei sillä et ikävä ois mut kunhan pohdin, vuositarkastukseen aikaa tilaamassa.

Ja eiks nyt siis ihan oikeesti oo jo syyskuun puolväli :whistle:
(tuppaa välillä meneen päivät, viikot, kuukaudet ja jopa vuos vähän sekasii :laugh: :headwall: ) mut menkat oli elokuun alussa, siit oon aika satavarma, ne on ain sillo ku olis jotain kivaa tai menoo :kieh:

oommiä yhen testin tehny, viime lauantaina, ja ikinä koskaa en oo nii kovast pelänny mitään kuin ton tekemistä. Näytti se kuitekii negaa!! Huh!

Vai voiko menkat jäähä uudelleen pois saman kierukan aikana? Kun ens jää pois vuodeks, sit alkaa ja kestää 1,5v ja sit taas jää pois? Vaikka minule on muuta väitetty.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä OOT RASKAANA!

mikä naisiin menee kun ne alkaa saada lapsia niin sillon kaikki hormoni vaihtelut tarkoittaa raskaana oloa...
Mulla on ollut aina säännölliset menkat ja kun pojan sain niin heti alkoivat säännöllisesti. 2v ryntymästä jä yhtäkkiä kk pois ja seur kk oli tiputtelu vuotoa enkä heti sännännyt testiä tekemään Ja tulihan ne sieltä ne kk. Ja poika nyt 6v ja aina kerran vuodessa jää kk pois. Hormooni juttuja. Ei aina tartte olla rakaana.

Joku hormooni härö...

Meillä kävi hassu, työkaverilla on ollu kans hormoonikierukka ja ei menkkoja. Mulla hormoonikierukka ja menkat. Nyt kun ollaan vuosi tehty töitä yhdessä niin sillä on kans alkanu menkat uudelleen ja ne tulee aina mun kanssa samaan aikaan :laugh: tä on joku nunnaluostari efekti, eiks sitä sanota että niillä tulee menkat samaan aikaan... :whistle: jännää..

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Joku hormooni härö...

Meillä kävi hassu, työkaverilla on ollu kans hormoonikierukka ja ei menkkoja. Mulla hormoonikierukka ja menkat. Nyt kun ollaan vuosi tehty töitä yhdessä niin sillä on kans alkanu menkat uudelleen ja ne tulee aina mun kanssa samaan aikaan :laugh: tä on joku nunnaluostari efekti, eiks sitä sanota että niillä tulee menkat samaan aikaan... :whistle: jännää..

Nuorena, ennen lapsia kun töissä olin, oli meil työkaverin kanssa aina samaan aikaan.

Ja ny aikuisena aina kun olis jotain erikoisempaa tiedossa, millon ei välttämättä tarttis menkkoi olla, niin ihan satavarmasti ne silloin tuli. Iha sama vaikka ne ois ollukkii vast 2 viikkoo sit niin taas uuelleen, ihan kiusallaan et sais yritettyy pilata kaiken kivan |O

No siinäpä se!!! Minul ei oo mitää ollu pitkää aikaa, ei mitää kivaa menoo, ei hauskoi juhlii, tai mitää erikoista, pelkkää kotona möllöttämistä (nyt viel kipeenä ) ni eihä ne tuu. Panttaavat ihteää siihen kunnes tulee jotain mukavaa ja sit vuotaa vesiputouksen lailla!

Yhteistyössä