Missähän mun menkat on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Syön Qlaira-merkkisiä yhdistelmäpillereitä. Niitä syödään koko ajan ilman taukoviikkoa. Liuskassa on 28 pilleriä joista kaksi viimeistä on lumepillereitä, niitä kaksi edeltävää sisältää vain vähän hormonia. Jos jättää syömättä ne neljä vikaa ja aloittaa uuden liuskan, niin jää menkat pois. Näin mä tein nyt viimeksi heinä-elokuussa kun taas nyt söin liuskan loppuun, että tähän väliin tulee menkat.

Menkkojen pitäisi alkaa niiden neljän viimeisten pillereiden (ohjeiden mukaan yleensä neljänneksi ja kolmanneksi vikojen) aikana ja mulla ne onkin yleensä tullut viimeistään toiseksi viimeisen tai viimeisen pillerin aikana. No nyt pitäisi aloittaa uusi liuska, mutta eipä ole vielä menkkoja tullut!

Onkohan tämä joku hormonihäiriö vain? En kai mä nyt raskaana sentään ole. Jokaisen pillerin söin viime liuskasta ja viime kuulla jäi seksi aika vähiin erinäisistä syistä. Vaikka eihän siihen tarvita kuin se yksi kerta... Mun muistin mukaan ei kyllä oviksen aikaan harrastettu seksiä.

Menkkojen alkamispäivä saattaa heittää ehkä päivällä, mutta aina ennemmin ne ovat alkaneet ennen kuin pitää uuttaa pilleriliuskaa aloittaa! Alavatsalla on pientä menkkamaista jomotusta, että jos ne kuitenkin olisi tulossa... Hätäilenköhän mä aivan turhaan.

Yhteistyössä