Missäs sitä Huppaa nyt myydään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matilda06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomessa en ole törmännyt Huppaan kuin Seinäjoella Tirlittan-nimisessä liikkeessä! Tästä on tosin muutama vuosi aikaa, että ehkä tilanne on muuttunut. Onneksi on Tallinnaan lyhyt matka, olen hakenut monasti lapsille Huppa-vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
Niiden virallinen osote on:

www.huppa.eu

Sielt löytyy mallistot ja liikkeetkin muistaakseni :)

jostain syystä en saa tuota sivua toimiin. Tai siis se aukee, mutta siitä ei minnekkään :(

Joo, mulla kans tökkii. Eli on varmaan sivustossa se ongelma. Ehkä se siitä jossain vaiheessa aukee. Googlettamalla ei oikeen tuu mitään sellasia tuloksia et näkis missä niitä täällä olis myynnissä. Tallinnassa on ainakin Hupalla ihan oma liikkeensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bööna:
Suomessa en ole törmännyt Huppaan kuin Seinäjoella Tirlittan-nimisessä liikkeessä! Tästä on tosin muutama vuosi aikaa, että ehkä tilanne on muuttunut. Onneksi on Tallinnaan lyhyt matka, olen hakenut monasti lapsille Huppa-vaatteita.

Onks ne hei minkä hintasia ne vaatteet siellä Tallinnan liikkeessä? Mä tässä suunnittelen päiväreissua Tallinnaan shoppailee, tuli hirvee kuume tosta toisesta pinosta :D

www.huppa.eu

jostain syystä en saa tuota sivua toimiin. Tai siis se aukee, mutta siitä ei minnekkään :(

Joo, mulla kans tökkii. Eli on varmaan sivustossa se ongelma. Ehkä se siitä jossain vaiheessa aukee. Googlettamalla ei oikeen tuu mitään sellasia tuloksia et näkis missä niitä täällä olis myynnissä. Tallinnassa on ainakin Hupalla ihan oma liikkeensä.

pystyyköhän sieltä tilaamaan? Lenneä ainakin pystyi ko sellaseen kauppaan tänään tutustuin.

Varmaan päivittävät kevätmallistoa sivuille, niin tökkii. Suomesta ei taida tosiaan saada kovin monesta paikkaa (eikä niillä sivuillakaan kyllä kerrota mistä suomesta saisi). Meinasin kinuta mummoa käymään Hupan liikkeessa kun menee Tallinnaan.

www.huppa.eu

pystyyköhän sieltä tilaamaan? Lenneä ainakin pystyi ko sellaseen kauppaan tänään tutustuin.

Oli siinä yläreunassa joku login-kohta, mut en tiiä oliko se nettiostoksia varten siinä

:/

Alkuperäinen kirjoittaja Bööna:

Onks ne hei minkä hintasia ne vaatteet siellä Tallinnan liikkeessä? Mä tässä suunnittelen päiväreissua Tallinnaan shoppailee, tuli hirvee kuume tosta toisesta pinosta :D

Ei ne mitenkään hirveän halpoja olleet, oisko ollut hintaeroa kympin parin korkeintaan niihin Seinäjoen kaupan hintoihin kun katsoin. Nyt en ole kevätmallistosta nähnyt kuvia vielä, mutta aikoinaan tykkäsin kun oli vähän erilaisia kuin Suomesta löytyvät mallit.

Yhteistyössä