MISTÄ 20 e?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nina-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä siinä useamman reissun saa tehdä pullojen keruuta, että saa 20,- kasaan. Poika pyöräili juhannuspäivän aamuna neljä tuntia ympäri kaupunkia ja summa oli 13,-.

Alkuperäinen kirjoittaja Scala:
Kyllä siinä useamman reissun saa tehdä pullojen keruuta, että saa 20,- kasaan. Poika pyöräili juhannuspäivän aamuna neljä tuntia ympäri kaupunkia ja summa oli 13,-.

Kaljapulloista saa hirmu vähän, ja ne on painavia. Tölkit ja siideripullot, ja toki puolen litran limsapullot on just hyviä, niistä kertyy nopeammin.

Siis oikeastiko keräätte pulloja, lasten kanssa?
Vien itsekin kyllä kauppaan juomamme pullot mutta että keräämään.
Onhan se tietenkin yritteliästä ja ympäristöystävällinen teko!
Meillä naapurissa miehellä kolme kassia sidottu pyörään ja joka päivä käy keräämässä!
Täytyy kyllä nostaa hattua, nostan!

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:
Siis oikeastiko keräätte pulloja, lasten kanssa?
Vien itsekin kyllä kauppaan juomamme pullot mutta että keräämään.
Onhan se tietenkin yritteliästä ja ympäristöystävällinen teko!
Meillä naapurissa miehellä kolme kassia sidottu pyörään ja joka päivä käy keräämässä!
Täytyy kyllä nostaa hattua, nostan!

Minuako tarkoitit?
Pojalla on ikää sen verran, että keräilee kyllä ihan yksin. Ostelee sitten näillä rahoilla mitä itse haluaa, esim. pleikkapelejä.

Tuli vielä mieleen, että kultasepänliikkeet ostaa kultaa, jos sulla ois jotain koruja mistä haluat eroon. Itse myin kerran pari katkennutta kultaketjua ja oman sekä exän kihlasormukset..

mä tarvin kans pikasesti rahaa ja laitoin tonne huutispinoon sulkeutuneet kohteeni, jotka myymättä ja ainakin aiemmin ku laitoin niitä niin sain taas yhden tuotteen pois ja jokusen euron itselleni :) ei se auta ku laittaa kuvien kans myyntiin niin josko joku tarttis ja saisit rahat kasaan :)

Yhteistyössä