Mä oon yrittäny etsiä kokoa 20 olevia crocseja ja mistään ei löydy.. Vai myydäänkö niitä vaan jossain nettikaupassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Tuon kokoisia lipokkaita ei taida helposti löytyä, ei crocseja sen paremmin kun muitakaan. Onhan ne söpöt, mutta taapero ei niillä turvallisesti kävele.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Cittarissa on ollu myynnissä kopioita
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä löysin meidän 1 vuotiaalle Cittarista. Koot oli niissä ihan päin peetä. Tytön jalka on kokoa 20, mut kengät oli 25![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melinda:Osaatko sanoa minkä pituinen sisäpohjan pitäisi olla?
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Alkuperäinen kirjoittaja Melinda:Osaatko sanoa minkä pituinen sisäpohjan pitäisi olla?
huomasin vasta nyt tämänTyttö meni just unille, joten pystyn mittaa sen jälkeen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melinda:Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:Alkuperäinen kirjoittaja Melinda:Osaatko sanoa minkä pituinen sisäpohjan pitäisi olla?
huomasin vasta nyt tämänTyttö meni just unille, joten pystyn mittaa sen jälkeen
![]()
Mittaa ja ilmoittele sitten! Jos pari kk käytössä olleet kelpaa, ja koko on oikea niin voin laittaa sulle viestiä mun oikealla nikillä![]()