mistä 20 koon crocseja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tuon kokoisia lipokkaita ei taida helposti löytyä, ei crocseja sen paremmin kun muitakaan. Onhan ne söpöt, mutta taapero ei niillä turvallisesti kävele.

Kaverin pojalla oli tuon kokoiset ja oli kirpparilta löytäny ne.. ja meidän tyttö on jo 2v, joten kävelee kengillä kuin kengillä ihan hyvin =)

Meillä kans thaimaasta ostetut kopiot 1v3kk pojalla ja pohjan mukaan on kokoa 25 mutta todellisuudessa koko on n. 20-21. Eli ainakin jos käytettyjä kirppikseltä kattelet niin ei kannata orjallisesti tuijottaa sitä kokonumeroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Alkuperäinen kirjoittaja Melinda:
Osaatko sanoa minkä pituinen sisäpohjan pitäisi olla?

huomasin vasta nyt tämän :( Tyttö meni just unille, joten pystyn mittaa sen jälkeen :)

Mittaa ja ilmoittele sitten! Jos pari kk käytössä olleet kelpaa, ja koko on oikea niin voin laittaa sulle viestiä mun oikealla nikillä :)

Minä ostin aidot Crorcsit Itäkeskuksesta sellaisesta Crocks-kojusta.

Niiden pohjassa on koko 4 / 5. Vertasin niitä koon 22 sandaaleihin ja ovat selvästi pienemmät, eli vastaavat tod.näk. kokoa 21.

Hyvin tuo melkein 2v niillä kävelee.

Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Osaatko sanoa minkä pituinen sisäpohjan pitäisi olla?

huomasin vasta nyt tämän :( Tyttö meni just unille, joten pystyn mittaa sen jälkeen :)

Mittaa ja ilmoittele sitten! Jos pari kk käytössä olleet kelpaa, ja koko on oikea niin voin laittaa sulle viestiä mun oikealla nikillä :)

Kelpais tottakai :D Minä tuun sit ilmoittamaan ku tyttö on herännyt :)

Yhteistyössä