Mistä apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peace

Vieras
Olen niin väsynyt mieheni jatkuvaan rankutukseen siitä, että hän joka päivä jaksaa jankuttaa, että minulla olisi jonkun miehen kanssa jotain tekeillä. Ja että kirjottelen miehille? Onko teillä kellään kokemusta asiasta? En jaksa jatkuvaa rankutusta. Olen sanonut hänelle asiasta ja eikun jatkuu. En jaksa oikeasti, henkiset voimavarat ei riitä kohta enää. Tunnen itteni ahdistuneeksi siitä, kun mies tekee noin. En välttämättä haluaisi erotakaan ja jatkuvasti kyselee ja sanoo, että sano vaan jos haluat minusta erota? Haluaako hän itse erota vai mitä? Hän on ollut kovin etäinen kylläkin. Ja paljon omissa oloissaan. En jaksa enää noteerata hänen lähettämiään viestejä joita hän lähettää töistä. Hän tekee kolmivuoroa. Sit kun hän tulee kotiin niin taas alkaa jankutus. En tiiä miten päin olla, kun tiiän aina et rankutus alkaa heti kans, kun kotiin tulee. Kertokaa kokemuksistanne. Kiitos etukäteen!

Taitaa olla se mustasukkaisuus sairaus--
Itse käyttäydyin miestystävääni kohtaan vähän samallalailla seurustelun alkutaipaleella--syynä oli oma valtava EPÄVARMUUS siitä olenko miehelle se ykkönen vai vaan joku säätö. Asia parani sillä, että mies alkoi ottamaan minua enemmän huomioon kaikissa suunnitelmissa jne.

Teillä on tosin vakiintunut suhde näköjään, joten voipi olla vaan sairaalloista mustasukkaisuutta...

Siinä oli tarkka diagnoosi. Mies ei osaa sanoa, että haluaisi sinun osoittavan enemmän kiintymystäsi mieheesi. Jos päästätte etääntymisen pitkälle , ero tulee...

Oletko antanut palautteen rakkaudella? Miehesi on epävarma ja sinä ehkä jollain tavalla lietsot sitä mustasukkaisuutta, koska se on toisaalta aika imartelevaa.
Kerro miehelle kyllin usein rakkaudestasi ja siitä, ettei kukaan muu merkitse mitään. Älä anna miehen olla epätietoisuudessa. Kun sen sanot nyt kuukauden ajan kauniisti ja hyvällä mielellä, eiköhän rankutus lopu.
On ihmisiä, jotka tekevät toisen mustasukkaiseksi monin sadoin eri tavoin. Itselläni on sellainen mies.Ei ole paikkaa, jossa hän ei kiirehtisi antamaan tuntemattomalle naiselle apua ja huomiota ihan riippumatta siitä mikä on minun tilanteeni.Kohteliaisuus on asia erikseen.

Hän ei oikein tue minua asioissa? Kuten kerroin on omissa oloissaan paljon. Eilen ystävänpäivä toivotuksen lähetin hänen kännykkäänsä. En saanut mitn takaisin? Eikä oikein noteerannut millään lailla koko viestiä? Meidän suhde kuollut?

Tai mies yrittää etäännyttää itseään sinusta. Ikävää kuultavaa, kyllä mutta noin se toimii. Ensin aletaan tekemään toisesta roistoa ja jätetään hellyydenosoitukset huomioimatta.. tuttua minullekkin..

Yhteistyössä