Mistä asioista ette mieltänne muuta vaikka kuinka joku yrittäisi mieltänne muuttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
miksikään sekunttikello kaulassa eläväksi äidiksi musta ei ole. meillä siis ei ole minuutti aikatauluja milloin syödään , milloin nukuttan, milloin sitä milloin tätä. tehldään niin kuin hyvältä tuntuu. ja jos joskus se oikea ruoka jää syömättä sen takia, että on syönyt herkkuja ei maailma siihenkään kaadu
Tähän on helppo yhtyä. Lisäksi: lapsia voi ja pitää kasvattaa ilman väkivaltaa. Piste. Tästä en mieltäni muuta.

Jokaiseen kysymykseen ei voi selkeästi vastata puolesta tai vastaan eli maailma ei ole musta-valkoinen.
Väkivalta lisää väkivaltaa
Pienten lapsien ei tarvitse tietää ja nähdä kaikkia ahdistavia asioita tästä maailmasta ehtivät sitten isompanakin kun on ymmärryskykyä enemmän.

Iän myötä olen oppinut, että ei ole juurikaan asioita, joista voisi olla kovin ehdoton.
On aina niin monta seikkaa, jotka vaikuttavat toisiinsa. Nuorena maailma on niin mustavalkoinen ja vanhempana harmaan sävytkin erottuvat paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mulla nämä:
-Kihloihin voi mennä ilman päätöstä mennäänkö koskaan naimisiin, yksi sitoutumistapa muiden joukossa
-Lapsia voi "tehdä" ennen avioliittoa
-Lapsen voi viedä päivähoitoon alle 3-vuotiaana. Tapauskohtaista tietysti jokaisen lapsen kohdalla, mutta en kilju pää punaisena että kotihoito ainoa oikea hoito tuon ikäiselle.
-Perhepäivähoitajiin voi luottaa, kaikki kun eivät ole paskoja
-Lapsen voi viedä yökylään ennen kouluikää
-Koulutus, vakituinen työpaikka, oma asunto, auto, avioliitto, monen vuoden suhde ja sitten vasta lapset ei ole se ainoa oikea järjestys
-Imetys ei ole äitiyden mitta
-Pääkallokuosit lapsilla on ok
-Lordia ja Teräsbetonia voi kuunnella myös lapset
-Äiti voi käydä joskus viihteellä
-Äiti voi harrastaa seksiä :whistle:
-Perheen ratkaisut esim. lapsen hoitoon laittamisesta yms. ei kuulu muille

Tässä nyt ainakin jotakin. Jos joku tekee erilailla kuin mä, niin tehköön. Ei sitä toisten ratkaisua tarvitse heti teilata ja kiljua, että pitää tehdä niinkuin mäkin. :xmas: :whistle:

juu, aholan artikuloinnista voi oppia yhtä ja toista :D ja meillä neiti on kyllä kuullu paljon, PALJON raskaampaa jo kohdussa...

olen siis aikas paljon samoilla linjoilla siun kanssa scarletti :D

Mäpäs kuuntelinkin Kalmydiaa ala-asteella, ja nyt olenkin sairas nuori nainen :ashamed:

klamydiaanko sairastuit? :whistle: ;)

Kiva, että mä osaan kirjoittaa :laugh: En ole kuin henkisesti sairas B)

no miulla on se periaate että kukaan, EI kukaan tule neuvomaan minua miten elän elämääni ja millaiset ovat mielipiteeni. ja luultavasti en tule koskaan hyväksymään tonttiemme ja talojemme myymistä venäläisille ja kirjoitan nimeni vaikka 2000000 adressiin jos ne vain auttavat

Kuuntelen mielelläni perusteluja ja harkitsen todisteet tarkkaan. Makuasiat muuttuvat iän myötä. Kuitenkin kuvittelisin omiksi muuttumattomiksi mielipiteiksi seuraavia:

- tupakointi on ällöttävää
- väkivalta on aina väärin

Jaa, enpä nyt keksi muita.

-Uskonnot on pahaa hevonpaskaa
-Abortti on upea keksintö
-Ihminen on maapallon syöpä
-Muita lajeja tulee kunnioittaa, ihminen ei ole sen ylempi eläinlaji kuin muutkaan
-kokoomus on kierojen lierojen puolue, logoon voisi laittaa neilikan sijasta demonin pään
-Tupperware, HAHHAHHAHHA, juttu jolla vedätetään tyhmiä kananaivoja
+ kaikki myyntikinkerit, niihin minua ette saa!

LISTA OISI LOPUTON! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Mulla nämä:
-Kihloihin voi mennä ilman päätöstä mennäänkö koskaan naimisiin, yksi sitoutumistapa muiden joukossa
-Lapsia voi "tehdä" ennen avioliittoa
-Lapsen voi viedä päivähoitoon alle 3-vuotiaana. Tapauskohtaista tietysti jokaisen lapsen kohdalla, mutta en kilju pää punaisena että kotihoito ainoa oikea hoito tuon ikäiselle.
-Perhepäivähoitajiin voi luottaa, kaikki kun eivät ole paskoja
-Lapsen voi viedä yökylään ennen kouluikää
-Koulutus, vakituinen työpaikka, oma asunto, auto, avioliitto, monen vuoden suhde ja sitten vasta lapset ei ole se ainoa oikea järjestys
-Imetys ei ole äitiyden mitta
-Pääkallokuosit lapsilla on ok
-Lordia ja Teräsbetonia voi kuunnella myös lapset
-Äiti voi käydä joskus viihteellä
-Äiti voi harrastaa seksiä :whistle:
-Perheen ratkaisut esim. lapsen hoitoon laittamisesta yms. ei kuulu muille

Tässä nyt ainakin jotakin. Jos joku tekee erilailla kuin mä, niin tehköön. Ei sitä toisten ratkaisua tarvitse heti teilata ja kiljua, että pitää tehdä niinkuin mäkin. :xmas: :whistle:

Lapset ovat yksilöitä eikä kaikilla päde saman systeemit. Vaikka kuinka tullaan selittään ja huomauttelemaan että jo vastasyntyneestä on oltava oma sänky, oma huone ja osattava nukahtaa itse tai tulee ongelmia, en lotkauta korvaani ja olen tyytyväinen että 6kuiseni nykyään nukahtaa omaan sänkyynsä. Ja ylipäänsä en muuta mieltäni siitä että lastenkasvatuksessa on vain tiettyjä oikeita tapoja. Muut tehkööt niinkuin tekevät ja minä teen siten kun meillä on hyvä.

-Uskovaista ei tule mustakaan ikinä. Toivon mukaan ei pojastanikaan.
-Ilman kuria ei lapsia kasvateta.
-Ihmiset tuhoavat maapallon omaa typeryyttään. Arvojärjestys on päin helvettiä.
-Kiinailmiö on sieltä jostain ja syvältä :kieh:

Listaa voisi jatkaa loputtomiin..

Yhteistyössä