Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Että Jeesus on todellakin Herra, ja syntiemme sovittaja!!!!
Ja uskovaista musta ei saa koskaanB)
juu ei mustakaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Että Jeesus on todellakin Herra, ja syntiemme sovittaja!!!!
Ja uskovaista musta ei saa koskaanB)
Tähän on helppo yhtyä. Lisäksi: lapsia voi ja pitää kasvattaa ilman väkivaltaa. Piste. Tästä en mieltäni muuta.Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:miksikään sekunttikello kaulassa eläväksi äidiksi musta ei ole. meillä siis ei ole minuutti aikatauluja milloin syödään , milloin nukuttan, milloin sitä milloin tätä. tehldään niin kuin hyvältä tuntuu. ja jos joskus se oikea ruoka jää syömättä sen takia, että on syönyt herkkuja ei maailma siihenkään kaadu
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mulla nämä:
-Kihloihin voi mennä ilman päätöstä mennäänkö koskaan naimisiin, yksi sitoutumistapa muiden joukossa
-Lapsia voi "tehdä" ennen avioliittoa
-Lapsen voi viedä päivähoitoon alle 3-vuotiaana. Tapauskohtaista tietysti jokaisen lapsen kohdalla, mutta en kilju pää punaisena että kotihoito ainoa oikea hoito tuon ikäiselle.
-Perhepäivähoitajiin voi luottaa, kaikki kun eivät ole paskoja
-Lapsen voi viedä yökylään ennen kouluikää
-Koulutus, vakituinen työpaikka, oma asunto, auto, avioliitto, monen vuoden suhde ja sitten vasta lapset ei ole se ainoa oikea järjestys
-Imetys ei ole äitiyden mitta
-Pääkallokuosit lapsilla on ok
-Lordia ja Teräsbetonia voi kuunnella myös lapset
-Äiti voi käydä joskus viihteellä
-Äiti voi harrastaa seksiä![]()
-Perheen ratkaisut esim. lapsen hoitoon laittamisesta yms. ei kuulu muille
Tässä nyt ainakin jotakin. Jos joku tekee erilailla kuin mä, niin tehköön. Ei sitä toisten ratkaisua tarvitse heti teilata ja kiljua, että pitää tehdä niinkuin mäkin. :xmas:![]()
juu, aholan artikuloinnista voi oppia yhtä ja toistaja meillä neiti on kyllä kuullu paljon, PALJON raskaampaa jo kohdussa...
olen siis aikas paljon samoilla linjoilla siun kanssa scarletti![]()
Mäpäs kuuntelinkin Kalmydiaa ala-asteella, ja nyt olenkin sairas nuori nainen :ashamed:
klamydiaanko sairastuit?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Suomi tarvitsee lisää ydinvoimaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Mulla nämä:
-Kihloihin voi mennä ilman päätöstä mennäänkö koskaan naimisiin, yksi sitoutumistapa muiden joukossa
-Lapsia voi "tehdä" ennen avioliittoa
-Lapsen voi viedä päivähoitoon alle 3-vuotiaana. Tapauskohtaista tietysti jokaisen lapsen kohdalla, mutta en kilju pää punaisena että kotihoito ainoa oikea hoito tuon ikäiselle.
-Perhepäivähoitajiin voi luottaa, kaikki kun eivät ole paskoja
-Lapsen voi viedä yökylään ennen kouluikää
-Koulutus, vakituinen työpaikka, oma asunto, auto, avioliitto, monen vuoden suhde ja sitten vasta lapset ei ole se ainoa oikea järjestys
-Imetys ei ole äitiyden mitta
-Pääkallokuosit lapsilla on ok
-Lordia ja Teräsbetonia voi kuunnella myös lapset
-Äiti voi käydä joskus viihteellä
-Äiti voi harrastaa seksiä![]()
-Perheen ratkaisut esim. lapsen hoitoon laittamisesta yms. ei kuulu muille
Tässä nyt ainakin jotakin. Jos joku tekee erilailla kuin mä, niin tehköön. Ei sitä toisten ratkaisua tarvitse heti teilata ja kiljua, että pitää tehdä niinkuin mäkin. :xmas:![]()