Mistä Clomit pk-seudulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Feria82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Feria82

Uusi jäsen
17.10.2012
3
0
1
Kyselisin vähän apua kokeneemmilta. Ollaan yritetty lasta nyt vuoden ajan ja syyskuun lopussa kävin hakemassa lähetteen lapsettomuustutkimuksiin kunnalliselle puolelle. Ajan saaminen sinne kestää käsittääkseni 3-6kk. Aiemmin olen käynyt yksityisellä hakemassa apua vuotohäiriöihin ja silloin sain Terolut-reseptin, mutta clomeja ei suostunut kirjoittamaan, koska se vaatii "säännöllisen seurannan" ja siellä ei ollut aikaa/resursseja/haluja siihen. Olen melko varma, että ongelma on minun ovuloimattomuudessa, joten haluaisin nyt ennen kuin päästään tarkempiin tutkimuksiin/hoitoihin tuonne kunnalliselle, testata jos nuo clomit olisikin se auttava tekijä tässä.

Mistä lääkäriltä/lääkäriasemalta pk-seudulla (lähinnä vantaa, espoo, muu kuin helsingin keskusta) te olette saaneet clomit ilman sen kummempia hankaluuksia? Lapsettomuuteen erikoistuneet klinikat fertinova, felicitas ovat helsingin keskustassa ja auki vain klo 16 asti, joten ne ovat poissa laskuista työaikojen takia.

Päädyt sitten mihin tahansa klinikkaan, niin minusta seuranta Clomien kanssa on ehdoton. Saahan näitä välillä lukea, että resepti kourassa vaan lähetetään kotiin ilman mitään seurantoja, mutta itse en siihen ainakaan suostuisi.
Luulisi nyt yksityisille klinikoille rahan kelpaavan, joten sinuna etsisin klinikan joka on auki myöhempään tai sitten vaan sairaslomaa tai parin tunnin poistuminen työpaikalta ultraus -ja tutkimuspäivinä, koska se on sinulla kuitenkin edessä siinä vaiheessa kun julkiselle pääsette/joudutte.
Julkinen puoli on yhtä jonotusta aina vaan, joten jos raha ei ole este, niin ehdottomasti kannattaa hoitaa kaikki yksityisellä.

Toivottavasti löydät hyvän hoitopaikan :)

Yhteistyössä