Mistä eteiseen postille ja muulle pikkukamalle säilytyssysteemi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roinat piiloon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

roinat piiloon

Vieras
Ongelmana on että meillä kaikki kama jää eteisen lipaston päälle lojumaan :( ja häviää.
Onko kenelläkään hyvää systeemiä tai ideaa miten saisi kamoille "omat paikat ".
Pitäisi saada 4hengen ; postit ,laskut, avaimet, kännykät , muistilaput , viestit jne.
Ajattelin ensin että ompelisin kankaasta lokerikon johon tulisi erikokoisia taskuja mutta ehkä se ei olisi kuitenkaan tarpeeksi käytännöllinen .

Meillä on laskuille lautasliinateline keittiössä, sanomalehdille ym lehdille lehtiteline. Avaimet ja kännykät vaan jossain pöydillä. Muistilaput on aina jääkaapin ovessa. Näin meillä.

Joo toikin vois toimia mutta meillä kun on eteisessä iso seinä "tyhjillään" niin ajatteli9n että siihen voisi pistää jonkin systeemin.
Netissä olen surffaillut mutta en ole löytänyt mitään yhtenäistä.
Ikeasta saa tietysti vaikka mitä mutta jos jollakin on vaikka kivoja sisustus nettikauppa linkkejä niin otan kiitollisena vastaan.

Meillä vähän samaa ongelmaa, ainoastaan avaimille on toimiva ratkaisu eteisessä. Eli meillä on ns. tuulikaapissa sellainen avainkaappi jossa on paikat avaimille ja sammutuspeitteelle. Lasten avaimet tosin on niitten repuissa mutta muuten avaimet on tossa kaapissa. Siitä on helppo ne löytää ja muistaa ottaa mukaan.
Kännykät on millon missäkin, samoin posti tahtoo jäädä lojumaan jonnekkin keittiön pöytätasoille. Keittiössä mulla on parikin sellasta "taskua" johon tulee aina laskuja ym paperisälyy tungettua mutta ne on sit aina niin täynnä sitä paperisälää että ei oo mitenkään siistin näköstä. Muistilapuille mulla on keittiössä sellanen korkkitaulu johon kiinnitän lappuja joita pitää muistaa, toinen paikka on ns. perhekalenteri johon merkkaan esim koululaisten "menot ja muistettavat" reissuvihkoista.

Yhteistyössä