Mistä haalari lapselle Oulusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mammut

Vieras
Haalarin osto edessä, onko Oulunseutulaisia kuuluvilla? Missä teidän mielestä on parhaat valikoimat? Olen asunut täällä vasta muutaman kuukauden, enkä vielä ole löytänyt lastenvaateliikettä, jossa olisi mahdollisimman paljon eri merkkisiä haalareita tarjolla...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nicky ja nelly taitaa olla se parhain, tosin myös kallis. Itse olen ostanut meidän puvut ihan vain marketeista.

Mistä marketista, jos saan udella...? :) Limingantullin Prisma ja Kaakkurin Cittari koluttu, en löytänyt mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nicky ja nelly taitaa olla se parhain, tosin myös kallis. Itse olen ostanut meidän puvut ihan vain marketeista.

Mistä marketista, jos saan udella...? :) Limingantullin Prisma ja Kaakkurin Cittari koluttu, en löytänyt mitään...

Käyppäs Raksilan marketeilla jos siellä olis vielä jotain. Onko sulla joku tietty merkki minkä haluaisit? Zeppeliinistä voisit kanssa käydä katsomassa, siellä on Prismassa aika hyvät valikoimat, samoin kuin Halpa-Hallissa.

Halpahalli taisi muuten mainostaa lehdessään Lassietecciä viidelläkympillä jos en väärin muista? Ja jos hyvä tuuri käy ja ostelet käytettynäkin vaatetta niin keskustan PikkuLiinu lastentarvikekirppikseltä saattaa löytyä uudenveroista haalaria tosi edullisestikin. Viimeksi kun käväisin niin oli paljon haalareita siellä rekissä ja osa tosi siistejä ja ehjiä.

Yhteistyössä