Mistä hääouku iso poviselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä teetätän. Mua ärsyttää kun liikkeet on täynnä olkaimettomia pukuja. Semmoista en halua missään nimessä. Ja lisäks tulee liian suuret korjauskulut niihin pukuihin mun kropalla kun otetaan kainaloista sisään, kavennetaan alaosaa sun muuta.

Hääpukuliikkeisiin rohkeasti vain. Siellä pääsee sovittamaan erilaisia, sitten näkee, että minkämallinen puku olisi itselle sopivin. Ja jos ei sieltä pukua löydy, niin sitten täytyy teettää. Mutta ainakin näkee, että minkämallista kannattaa alkaa teettämään..

Niin ja jos mahdollista, niin viroon vaan. Sieltä kuulemma saa halvalla (eikä kun HALVEMMALLA) todella kauniita pukuja. Muutostyöt voi sit teettää jollain kaverilla, tai liikkeessäkin..

Kiitos täytyy tutkia tilannetta. Mua harmittaa kun kaikissa noissa kuvissa malleilla ei tartte olla rintsikoita mutta jos tää tyttö on ilman ni roikkuu ihan hitosti. (mies kyllä kieltää tän mut mä en usko sitä)

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ihan alan liikkeisiin vaan rohkeasti :) Niissä on hääpukuja aina kokoon 60 asti ja isompaakin voidaan tilata jos tarvetta on :)

näissä suurissa koossa on se vika varmaan että vyötärön kohdalle mahtuu kaksi morsianta ja yläosaan vain yksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos täytyy tutkia tilannetta. Mua harmittaa kun kaikissa noissa kuvissa malleilla ei tartte olla rintsikoita mutta jos tää tyttö on ilman ni roikkuu ihan hitosti. (mies kyllä kieltää tän mut mä en usko sitä)

Minä pienennytin vyötärön omien mittojen mukaan.
Olkaimettomat liivit (mustat :p ) oli alla, eikä näkyny läpi, mutta ei myöskään rinnat roikkunu.

Jos muuten kroppa sallii ja käsivarret (mikä tuntuu olevan jokaisen morsiammen ongelma, ainakin kun mä oon pukuja tehnyt) hihattoman mallin, niin eihän tokikaan ne rinnat ongelma voi olla. Siis ostat sinne alle kunnollisen ja kauniin korsetin, niin avot. Pysyy rinnat ylhäällä ja ihka uus aviomieskin yllättyy iloisesti.

Henk.koht en ainakaan ole löytänyt sellaisia rintaliiviä, joilla rinnat pysyis ylhäällä, mut korsetissa tuki tulee niin, että rinnat pysyy kurissa.

Yhteistyössä