Mistä haette/katsotte leffat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leffatroni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leffatroni

Vieras
Siis onko teillä joku soneraviihde, elisaviihde, netflix ? Vai käytättekö oikeita vuokraamoja? Filmtown, makuuni vai ärrä?? vai ostatteko tai lataatte netistä? Vielä jos saisi perustelut valintaan niin kiitos :)
Itse käymme ihan vuokraamassa leffat koska 1. siinä saa samalla leffaherkut mukaan (nam!) ja 2.jotenkin se tunnelma on niin toinen kun voi käpälöidä niitä kansia ja miettiä mihin valintaan päätyy. Ja ainakin täällä meillä henkilökunta mielellään tarjoaa apuaan valintaan ja sitä kautta monia mahtavia leffoja bongannut! Viimeksi katsottiin suosituksesta The Butler ja oli kyllä hyvä draama!

Tilaan cdon.comista, kun täältä lähti videovuokraamo ja ärrän filmit on aika huonoja ja sillä vuokrahinnalla saa saman ostettua. On kivaa odotella postia, ja koska ne kolahtaa luukusta..

Haittapuolena on sitten ne kertyvät dvd-kokoelmat, niitä filmejä pitäs myydä kirpparilla pois, mutta kun en oikeen saa mitään aikaan.
kaikki sarjat mitä oon keräilly ja kerään, niitä en koskaan pois anna. Nyt aloin kerää Midsomer Murderia.
Tänään katoin tuolta ostamani Bad Karma elokuvan. Ei hyvä, eikä huono.

Mulla on Viaplay nyt, aiemmin oli Netflix mutta ne leffat oli äkkiä katsottu läpi eikä uusia tullut juuri koskaan. Viaplaysta olen tykännyt, seuraavaksi otan HBO Nordicin. Täällä ei ole leffavuokraamoa enkä muutenkaan näe syytä maksaa tyyliin 5e/vrk/leffa jos voin katsoa mielinmäärin elokuvia 8e/kk :)

Netflix on meillä päivittäisessä käytössä, sillä olen sarjojen suurkuluttaja. Viaplay ei sopinut, kun siellä on sarjoista vaan sekalaisia kausia.

HBO:ta pitäisi seuraavaksi kokeilla. Olen kuullut siitä paljon hyvää.

Yhteistyössä