Mistä halvimmalla Teemaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläääh

Vieras
En tajua näistä lautasasioista yhtään mitään (juu siis lautasia oon hakemassa). Löysin tämän sivuston, mahtaako täällä olla halvempaa kuin jossain Prismoissa tms? http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Categories/astiasarjat/teema

en usko, kannattaa ehkä kiertää muutamassa liikkeessä kiertelemässä mutta tarjoustalo tai jostain sen tyyppisestä kauppasta varmaan saa halvimmalla. Iittalan tehtään myymälät ovat kalliita ellei satu olemaan tarjousta.

Alkuperäinen kirjoittaja pläääh:
En tajua näistä lautasasioista yhtään mitään (juu siis lautasia oon hakemassa). Löysin tämän sivuston, mahtaako täällä olla halvempaa kuin jossain Prismoissa tms? http://www.iittalahomeshopping.com/epages/iittala.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/iittala/Categories/astiasarjat/teema

Mun käsityksen mukaan esim. halpahallissa on paljon edullisempaa, prismoissa on usein tarjouksessa jne.

Iittala Outleteissä on usein hyviä tarjouksia, ja jos kuuluu MyIittalaan, niin saa sitä kautta huimiakin tarjouksia välillä. Mutta eihän se tietty hyödytä jos ei asu Outletin lähellä =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tietääkö kukaan saako tuota turkoosista teemaa 26cm lautasta?

tietääkö kukaan tuosta turkoosista teemasta?

Ei kyllä näy iittalan sivuilla eikä prismankaan. oon ite myös kiinnostunut mahdollisesti siitä väristä mutta tuosta pienemmästä koosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Älä osta, niitä ei oo tehty kestämään.
Lasitus on meillä ainakin mennyt melki kaikista piloille.

Riippunee väristä tuo. Ei meillä ole mitenkään pahasti mennyt - 10 vuotta sentään käytetty. Toki jos on tasan 4 lautasta, niin kyllähän sellaisessa on kulutusta. Ei kai mikään merkki sitä kestä?

turkoosiako tarkoitat vai yleensä Teemaa?

en ole ostamassa ittelle tuota turkoosia vaan lahjaksi kun sitä toivotaan

turkoosiako tarkoitat vai yleensä Teemaa?

en ole ostamassa ittelle tuota turkoosia vaan lahjaksi kun sitä toivotaan

Meillä tummansiniset on ihan hirveessä kunnossa..

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Riippunee väristä tuo. Ei meillä ole mitenkään pahasti mennyt - 10 vuotta sentään käytetty. Toki jos on tasan 4 lautasta, niin kyllähän sellaisessa on kulutusta. Ei kai mikään merkki sitä kestä?

Hyvä että sä tiedät että meillä on 4 lautasta,,yksi perheenjäsen syökin lattialta :(

Yhteistyössä