mistä hankitte aurinkolasit noin puolivuotiaillenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ardet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ardet

Vieras
http://www.pikkuhurmuri.fi/kauppa/aurinkolasit-c-16.html

olisikohan nämä hyvät hintaansa nähden? markettien puolelta saa halvemmalla, mutta eivät pysy pikkupäässä

Kyllä mä oon aina ostanut oikein silmälasiliikkeestä arskat myös lapsille. En ota riskiä, että pilaan lapsen tai omat silmät jollain markettien halppislaseilla.

Alkuperäinen kirjoittaja ardet:
eikö nämä sitten täytä niitä kriteerejä, mitä optikkoliikkeiden kalliimmat?

Markettilasien linssit voi ainakin näyttää kuvan virheellisenä ja itse et lasien läpi pysty kuitenkaan katsomaan ja tarkistamaan asiaa, kun lasit on niin pienet. Julbot ainakin on kunnolla tummat linssiltään, niin tummat, ettei niillä saisi edes autoa ajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ardet:
eikö nämä sitten täytä niitä kriteerejä, mitä optikkoliikkeiden kalliimmat?

En tiiä, mutta nuo asettuu harvalle lapselle nuo remmilasit. Tulee niin lähelle silmää, että ripset ottaa linssiin kiinni. Sovittamatta noita et voi ostaa.

ostin Julbot silmälasiliikkeestä. Tykkään että sangat ovat taipuisat...eli ei pysty pikkukäsin rikkomaan, kun kuitenkin repii pois päästä aika ajoin. Muutenkin olleet hyvät päähän ja pysyvät menossa mukana. Meillä n. 9 kuisella kävi jo kakkoskoon lasit, eli kantsii mennä lapsen pään kanssa paikan päälle, vaikea arvioida muuten...et ei sitten oo liian pienet tai isot.

Optikolta - Julbot! Säästyi isosiskolta pikkusisarelle vaikka kovassa käytössä olivat. Nyt pitäisi isommalle hankkia taas samanlaiset isommassa koossa.

Ostin keväällä Lindexiltä aurinkolasit parilla eurolla (olivat -70%) ja olivat ihan hintansa väärtit! Kestivät kokonaiset 2 päivää ehjänä ;)

Yhteistyössä