mun toinen reisi aina täynnä mustelmia, ne tulee aina samaan jalkaan ilman syytä. en oo loukannut. ne ei oo kipeitä tommoisia pyöreitä kolikon kokoisia :/ lisäks mua vaivaa järkky yöhikoilu ja vapina. mulla on paniikkihäiriö ollu joskus, ei oo samanlaista tärinää. eilen illalla alkoi mieletön heikotus ja vapina, sillee koko kroppa on ihan holtiton? vieläkin vähän tuntuu. kai täytyy lääkäriin mennä munkin. meillä kaikki ihan sairaita |O |O tytölllä dysfasia,jatkuvaa päänsärkyä, vatsavaivoja kahdella lapsella. (yhdellä dysfasia, toisella epäily) yhden vein jo verikokeisiin päänsärkyjen yms vuoksi, ens viikolla toisen vuoro. ja kolmaskin jo valittaa päänsärky, jalkasärky. vauvalla heikkolihasjäntevyys=tutkimuksiin. huh. anteeksi purkaus. olen lopussa :ashamed:
Onko sinulla joku tietty pöydänkulma, johon itsesi jatkuvasti lyöt? Ei sen tarvi iso töytäisy olla, että mustelma tulee. Minulla on syksyisin vakiomustelma reidessä, kun uimakausi alkaa, törmään yhteen uimakopin patteriin muutamia kertoja, ennen kuin opin taas sitä väistämään =)
Mulla sama ongelma.. jalat ihan mustelmilla, enkä todellakaan oo itteeni satuttanu... mä jo näin kauhukuvia leukemiasta ym, mut mä syön yhtä lääkettä , ja ku luin sitä pakkausselostetta, kävi ilmi, että mustelmien herkkä "saatavuus" johtuu niistä lääkkeistä.
mä en syö mitään sellaisia lääkkeitä. tätä on jatkunut jo melkein 2kk. peitonkin joutuu yöllä vaihtaa kuivaan ja tyynyn ja lakanan. joku hormoni juttu vai?