Mistä hitosta mä saan muuttolaatikoita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaupoista olen kysellyt, mutta yleensä ryttäävät ne heti tilanpuutteen vuoksi, eikä ne oikein ole hyviä laatikoita muuttoa varten. Olisin ostanut netistä, mutta maksaa sen verran paljon että en viitsisi ihan yhtä muuttoa varten maksaa niin paljoa jostain pahvilaatikoista. Täällä ei ole edes mitään firmaa mikä vuokrais laatikoita. Huutonetistä löysin ihan edullisia mutta kaikissa vain nouto ja ovat jossain pk-seudulla.

Pyydä jostain kaupasta, että säästäisivät sinulle laatikoita. Semmoisesta paikasta kannattaa myös kysellä, jossa pakataan jotain laatikoihin..esim tehtaat, joissa on pakkaamo.. Voisit ehkä ostaa sieltä uusia, vielä kasaamattomia laatikoita.

Onko teilläpäin mäkkiä? Sieltä tulee päivittäin tosi hyviä laatikoita lihoista ja ranskiksista. Ja vaikka ne purkais ne, niin nehän saa ehjiks ja hyviks teippaamalla pohjan vaan kiinni. Vahvoja laatikoita ja kukaan koskaan ei tajuu kysyy sieltä.

mee lähikauppaan ja pyydä josko he säästäis sulle kuormasta laatikoita. sovit jonkun ajan kun haet ne ettei ne pyöri sit niiden jaloissa. sama se niille on hakeeko ne jolu vai heittääkö keräykseen.

Alueella nimenomaan ei ole muuttofirmoja, yksi firma josta voi vuokrata pakun tai muuttoauton, mutta heillä ei ole laatikoita. Ja jos vuokraan jostain kauempaa niin tulee aika paljon maksamaan jo niiden kuljetus tänne. Kaupoista olen kysellyt mutta kuten kerroin, ei oikein löydy.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alueella nimenomaan ei ole muuttofirmoja, yksi firma josta voi vuokrata pakun tai muuttoauton, mutta heillä ei ole laatikoita. Ja jos vuokraan jostain kauempaa niin tulee aika paljon maksamaan jo niiden kuljetus tänne. Kaupoista olen kysellyt mutta kuten kerroin, ei oikein löydy.

Ei niitä varmaan valmiina löydykään ehjinä... Mutta jos pyyttää säästämään niitä jonain päivänä ja sopii hakuajan...

Tilaa netistä? Tässä pari linkkiä.

Esim.
http://www.niemi.fi/kotimuutot/kuluttajapalvelut/muuttolaatikot/
https://platima.com/postitustarvikkeet/iso-ja-vahva-muuttolaatikko.html